VI begint steeds vaker van die imbeciele fouten te maken. Lopen zeker een paar onwetende stagiairs rond daar...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:27 schreef GnAgn het volgende:
[..]
HSC? slapen ze daar bij VI nog ofzo?
En dan continu die links naar Youtube bij de VIquote:Op donderdag 21 september 2006 11:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
VI begint steeds vaker van die imbeciele fouten te maken. Lopen zeker een paar onwetende stagiairs rond daar...
Moet alleen be Quick zijn idd.quote:
Vind ik wel relaxt eigenlijk, anders moet je zelf zoeken.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dan continu die links naar Youtube bij de VI
Maar een site die professioneel wilt overkomen en dan sites als Youtube gebruiktquote:Op donderdag 21 september 2006 12:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vind ik wel relaxt eigenlijk, anders moet je zelf zoeken.
och, zie dit artikel op nu.nl. dat lijkt mij een grotere instantie dan de VI en die doen hetzelfde.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar een site die professioneel wilt overkomen en dan sites als Youtube gebruikt
quote:
weer een betaalstream ?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef venomsnake het volgende:
veendam al 2 kansen gehad hoor..![]()
* venomsnake kijkt de wedstrijd via een stream.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |