zou me niks verbazen als die wedstrijd meteen wordt geloot met die machine .quote:Op donderdag 21 september 2006 21:58 schreef Jasza het volgende:
Mooi we kunnen 010 persoonlijk gaan uitschakelen

Klopt, maar Talpa doet het andersquote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Vorig jaar werd door iemand hier die loting toch al gedumpt voordat het al "live" was uitgezonden?![]()
![]()

Ach, ik schat Roda JC nog iets hoger in dan ASWH, maar 't blijft mooi kut..quote:

Te snelquote:Op donderdag 21 september 2006 23:39 schreef Silenus het volgende:
Dat heb je snel getypt Tong.

Dat is toch vrij logisch?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:40 schreef LuukBes het volgende:
Onderkant eredivisie zit gewoon erg dicht tegen Jupiler-niveau aan.

Die loting is allang geweest.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu zullen ze roda nog wel ff laten zien
en dan zegt Genee
'' De beelden van Excelsior kunnen we u niet tonen dan gaan we nu naar de reclame en daarna gaan we loten met Henk Kesler ''

ja maar talpa gaat gewoon door waar ze mee bezig waren afgelopen week , met dan schakelen en dan de mensen laten denken dat het ''live'' is ( als er een doelpunt is geweest )quote:Op donderdag 21 september 2006 23:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die loting is allang geweest.

Zijn anders tijden geweest dat er een behoorlijk verschil was. Je kunt je wel afvragen of de Jupiler beter is geworden door de jaren heen, of de eredivise slechter.quote:

Jupiler is beter gewordenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:46 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zijn anders tijden geweest dat er een behoorlijk verschil was. Je kunt je wel afvragen of de Jupiler beter is geworden door de jaren heen, of de eredivise slechter.

Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jupiler is beter geworden

Wordt wel half 1 zo met talpaquote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef Jasza het volgende:
Opschieten met die loting.

Nu wordt het toch wel eng, ben ik het zowaar voor de 3e keer met je eensquote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Jupiler is beter geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |