Heb ik ook direct gedaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:27 schreef Megumi het volgende:
Dit soort epeleptische banners. Klik de hele site idd gelijk weg.
Ik wacht nog steeds op mijn gratis iPod, en mijn gratis XBox360!!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:45 schreef SuperRogier het volgende:
Heel frapant eigelijk; elke keer dat ik op een site kom waar ik nog nooit op ben geweest win ik wel iets; zo heb Ik stapels aan jachten, auto's vakanties mobiele telefoons gewonnen, wat ben ik toch een geluksvogel
Of, rechtermuisklik -> adres van de afbeelding kopierenquote:Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet, je hebt ook nog rechtermuisklik -> eigenschappen gedaan
Nederlandstalige Windows / Software....quote:Op woensdag 20 september 2006 19:18 schreef Goldboy het volgende:
Of, rechtermuisklik -> adres van de afbeelding kopieren
Maar je moet wel ff je creditcard gegevens over internet strooien voor zequote:Op woensdag 20 september 2006 18:45 schreef SuperRogier het volgende:
Heel frapant eigelijk; elke keer dat ik op een site kom waar ik nog nooit op ben geweest win ik wel iets; zo heb Ik stapels aan jachten, auto's vakanties mobiele telefoons gewonnen, wat ben ik toch een geluksvogel
Dat mensen er echt op klikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |