Zodra die onze fietsen heeft gemaakt kunnen we hard wegfietsenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mischien kunnen we een deal maken!
Ik ben voorquote:Op woensdag 20 september 2006 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zodra die onze fietsen heeft gemaakt kunnen we hard wegfietsen
14.gifquote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef Tommeke het volgende:
gewoon een voorwiel van een andere fiets afjatten!
kost geldquote:Op woensdag 20 september 2006 17:48 schreef PsyCha het volgende:
maken!
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik ben voor![]()
Maar niet net als de laatste keer he dat je nog ffies moest gaan staan en je broek moest laten zakken, ik heb geen zin om weer gelijk een nieuwe fiets te halen op het station![]()
Als er meer mogelijk is wil ik het wel mee naar de kamer nemen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:50 schreef Snoepie85 het volgende:
mijn achterband is al 3 maanden zacht. heb geen zin om 'm op te pompen. vrijwilligers?
Sleutel 13.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef Tommeke het volgende:
gewoon een voorwiel van een andere fiets afjatten!
Ja dat dacht die automobilist ook toen die jou kont in ze gezicht kreegquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja dat dacht die automobilist ook toen die jou kont in ze gezicht kreeg![]()
achteruittrap rem en geen versnellingen is gewoon hetbeste heb je al 90% minder gezeik met je fietsquote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef robert-dirksen het volgende:
Mijn fiets ook, versnellingen
oja, en vanmiddag nog een ongeluk gehad met dat ding, kijk toch uit mens![]()
Pas stond er aan de overkant van de weg bij het stoplicht zo'n klas basischool leerlingen. Die namen even heel de weg in beslag ik moest me erdoorheen beuken. maar wel een mooie valpartij veroorzaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef robert-dirksen het volgende:
Mijn fiets ook, versnellingen
oja, en vanmiddag nog een ongeluk gehad met dat ding, kijk toch uit mens![]()
Wil ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
achteruittrap rem en geen versnellingen is gewoon hetbeste heb je al 90% minder gezeik met je fiets![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |