wel leuke logo maar wel erg moeilijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
grapje?
http://www.drawball.com/56hm54x

nee toen ik nog niet wist hoe dat kleuren ding werkte deed ik alleen emt wit en zwartquote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leest dan wat er staat! "als dit scherm focus heeft"
En als'ie de cirkel niet kan vinden moet je hem ff afsluiten en opnieuw openen.
Jij was het, met dat poep-oranje daar, he?

Hoort absoluut niet bij elkaar! Losmaken die logo's en hun logo beetje bijwerken misschien, slaat nergens op natuurlijk dit.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:00 schreef RSH11 het volgende:
Wat is AWP en waarom zijn onze logo's verbonden?

http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=20325quote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef neo2000 het volgende:
Dat GoT logo staat er beter bij dan het onze.. Wilde een paar dagen sparen (had dan nu op 150% gezeten of zo..) maar crappy klote @home heeft me een ander IP gegeven..
Waar komt trouwens dat AnimeWolkenForum logo vandaan..? De F wordt oranje in gekleurd, zijn hun weer bezig?

9% verbruikt om de linkerbovenhoek een beetje los te koppelen. Nu is m'n inkt alweer opquote:Op donderdag 21 september 2006 22:08 schreef Impry het volgende:
[..]
Hoort absoluut niet bij elkaar! Losmaken die logo's en hun logo beetje bijwerken misschien, slaat nergens op natuurlijk dit.

Je post er ook?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=20325
Voor zover ik weet laten ze ons redelijk met rust.. ze zijn veel te bang voor ons!

Ik post ondertussen op alle fora die (willen) drawballenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je post er ook?(niet in de zin van dat ik het ook doe
)

Ah da's wel handig zo'n spyquote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik post ondertussen op alle fora die (willen) drawballen

Wil je de stand van zaken weten?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah da's wel handig zo'n spy

whahaha, met 10 man lukt dat dus neverquote:Op donderdag 21 september 2006 22:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wil je de stand van zaken weten?
Gamer.nl gaat niet voor een eigen logo. Ze vinden het toffer gewoon anderen te etteren.
GTAForums wil een logo maken ongeveer 2x zo groot als het onze. Met (tot nu toe) 10 man. Het eerste idee was het over het onze heen te doen, maar ze hebben op eigen houtje uitgevonden dat dat misschien niet de slimste optie is.
Oh de rest post ik eigenlijk niet zo hard op mee

GOT?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef guitarist.nl het volgende:
En GOT?
(hun logo is al een paar keer verneukt)

Dat heb ik ze dus ook al een paar keer verteld, daar. Maar ze gaan stug door met mensen ronselen..quote:Op donderdag 21 september 2006 22:59 schreef The_S het volgende:
[..]
whahaha, met 10 man lukt dat dus never![]()

ahh goed bezigquote:Op donderdag 21 september 2006 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net 60% inkt verkloot aan het verwijderen van gekras en geklieder op ons mooie logo![]()

Ik doe met je mee, zit al op de helftquote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef MissHobje het volgende:
Ik wacht nog evenwil nu die 100% hebben ook!

Ohh een mega lange dag dan red je dat welquote:Op donderdag 21 september 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, zit al op de helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |