Blij dat je toegeeft gewoon een sukkel te zijnquote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik wil wel praten, maar niet hier. En je kan het beter niet gebreken noemen, maar negatieve afwijkingen.
quote:Op maandag 25 september 2006 19:28 schreef Forum-Reloaded het volgende:
[..]
Geen F voor mij, geen O naar U derbijj. De Uitroepteken is alles voor mij, als ik op school ben tenminste.
Wat ik sedert 17.00 uur niet meer was.
Toch niet volgehouden dus?quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik doe ook ICT, ik heb de hele dag onbepert toegang tot de pc's, en ik zal dan ongeveer 4,5 minuten er over doen. In totaal dus 3.5 dag, fulltime. 24 uur achter elkaar, en dan kan ik weer verder gaan. vanaf het begin. HEERLIJK!!
Leuk is dat he!quote:Op maandag 25 september 2006 17:43 schreef mberg86 het volgende:
Ik heb 't ook een keer geprobeerd op school, ik krijg ook bij elke computer 15%! Ik kreeg zelfs een keer meer dan 15% dat zou betekenen dat er al iemand op die computer heeft zitten tekenen!
Hehe, nou.. zoveel tijd heb ik nou ook weer niet, ik was pas een keer te vroeg op school en zat in me eentje in een lokaal.. heb het toen even op 3 computers geprobeerd..quote:Op maandag 25 september 2006 21:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
En dan iedere dag in een ander lokaaltje gaan zitten, zodat alle computers weer op c.a. 100% staan als je wilt tekenen!
Ja of ik hequote:Op maandag 25 september 2006 21:01 schreef mberg86 het volgende:
Als iemand dus een nerd om de 4/5 min. van computer ziet wisselen op school weet je meteen wie F-R is!
Ik heb nogal een overschot aan tussenuren!quote:Op maandag 25 september 2006 21:02 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Hehe, nou.. zoveel tijd heb ik nou ook weer niet, ik was pas een keer te vroeg op school en zat in me eentje in een lokaal.. heb het toen even op 3 computers geprobeerd..
ik hoop dat dit een bedoelde grap isquote:Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef Forum-Reloaded het volgende:
[..]
En AUB geen afkortingen gebruiken.
tsja je ziet wel meer en meer vernielingquote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef koemleit het volgende:
hmmm we blijven nu dus het logo bijwerken totdat meer mensen er geen reet meer aanvinden zodat het langzaam weggaat? Of komt er nog wat actie?
Vind het bij ons logo nog wel meevallen hoor.. Hij staat er al een hele poos netjes bij.quote:Op maandag 25 september 2006 23:42 schreef commentator het volgende:
[..]
tsja je ziet wel meer en meer vernieling
Ik stem voor actie.quote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef koemleit het volgende:
hmmm we blijven nu dus het logo bijwerken totdat meer mensen er geen reet meer aanvinden zodat het langzaam weggaat? Of komt er nog wat actie?
Het TZ-logo verandert langzaam in een tweede Fok-logo (vast door iemand die ons tegen elkaar op wil zetten).quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:41 schreef BEEEEEEN het volgende:
ik zeg we vagen iemand weg :p
Ff weer activerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:51 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vind het bij ons logo nog wel meevallen hoor.. Hij staat er al een hele poos netjes bij.![]()
Hebben er nog meer mensen last van dat de vierkant tool het niet doet?? Kan op D drukken wat ik wil maar strepen trekken doet ie niet..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |