Ik heb wel een seizoenskaart, daar gaat het niet om maar vergeten aan te vragenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef zjroentje het volgende:
Wel vaag eigenlijk dat je alleen een uitkaart kan krijgen als je ook een seizoenskaart hebt.

Ik vind het ook wel jammer, ik kan bijna nooit op zondag en als ik dan een keertje kan speelt ajax altijd uitquote:Op woensdag 20 september 2006 22:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb wel een seizoenskaart, daar gaat het niet om maar vergeten aan te vragen![]()
Lijkt me trouwens vrij logisch, anders gaan dagjesmensen straks naar uitduels terwijl allemaal seizoenskaarthouders dan niet kunnen omdat het uitverkocht is.

Eens.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Kang-He het volgende:
Dat soort dingen sluipen er toch gewoon in als je Ajax bent en je moet tegen RKC 2 spelen.

We zijn door.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens.
Niet te dramatisch over doen.

En een snaar naar Kron Dehliquote:

Precies, de topclubs in Italie en Spanje presteren ook regelmatig dramatisch in de beker tegen laagvliegers en daar gaan ze ook niet zeiken als ze met 1-0 winnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens.
Niet te dramatisch over doen.

quote:Op woensdag 20 september 2006 23:44 schreef Kang-He het volgende:
Dat soort dingen sluipen er toch gewoon in als je Ajax bent en je moet tegen Ik Start, Roda JC, Spakenburg en RKC 2 spelen.

Idd, vooral naar Grygera denk ikquote:Op donderdag 21 september 2006 00:01 schreef jna het volgende:Henk: hierbij hoort gepaste schaamte
En nog een mooie uithaal naar de reserves![]()

Dacht dat nationaal alleen met seizoenskaart konquote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef PLAE@ het volgende:
je kan een europese uitkaart hebben op een cc of sup cc. Misschien ook wel voor nationale uitwedstrijen (overnemen uitkaart van iemand en die dan op naam laten zetten).
cc houders etc komen toch als laatste aan de beurt dus wat jasza roept is niet aan de orde.

Gabri eruit? Dan kan je beter Roger eruit halen. Gabri is belangrijk voor dit elftal.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
We zijn door.
Pluspunt:
Perez. Zet die jongen komende wedstrijden basis t.o.v. Gabri. Mooie passes, typische Ajax speler. Was al gecharmeerd van hem, maar ben het nu nog meer.![]()

Dit goldt ook voor Jong RKC:quote:Een uitwedstrijd van Ajax, in de Eredivisie, kun je alleen bezoeken indien je in het bezit bent van een Seizoenkaart+uitkaart.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |