Dat snap ik 100% hoor, en dat hoort er ook bij. Maar juist DAAROM is het zo belachelijk, Ajax staat weer eens in zijn hemd, en dat is dus nou niet echt de eerste keer dit 'super' seizoen waarin Ajax alle concurrentie wel ff ver achter zich zou laten.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef SCH het volgende:
Heatwave heeft geljik - al heb ik er dan wel weer lol om.
Wat is toch die ziekte om je hand op te steken in het strafschopgebied?
Ach, iedereen loopt hier altijd alle kritiek weg te wuiven alsof het prima gaat..quote:Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Een keer? Dit is de eerste keer dat ik zeg, adhd ventje.
[..]
Ja, gewoon effe geconcentreerd zijn en je staat met 3-0 voor. Sure. Ging alles maar zo makkelijk.
Jonge, we zijn nog geen 20 minuten bezig. Je moet niet meteen gaan janken na een mindere start. Klagen mag na de wedstrijd. Jij bent zo al wékén bezig.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, iedereen loopt hier altijd alle kritiek weg te wuiven alsof het prima gaat..
Dat MOET natuurlijk wel he? Want we zijn toch het grote Ajax?
1-0 achter tegen Jong RKC is toch blamerend, al win je nu met 1-6. Dat moet je toch gewoon toegeven?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jonge, we zijn nog geen 20 minuten bezig. Je moet niet meteen gaan janken na een mindere start. Klagen mag na de wedstrijd. Jij bent zo al wékén bezig.
Ja, en weet je wat? Zo blijf ik ook nog maaaaaaaaanden zo niet jaaaaaaren bezig, zolang het volkomen kut gaat blijf IK wel kritisch ja.. dat blindelingse aanbidden is voor Moslimsquote:Op woensdag 20 september 2006 20:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jonge, we zijn nog geen 20 minuten bezig. Je moet niet meteen gaan janken na een mindere start. Klagen mag na de wedstrijd. Jij bent zo al wékén bezig.
Dat mag inderdaad niet gebeuren, oke. Maar hoe HeatWave nu doet is gewoon triest. Alles meteen afzeiken.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
1-0 achter tegen Jong RKC is toch blamerend, al win je nu met 1-6. Dat moet je toch gewoon toegeven?
Als jij nu al zo reageerd, hoe moeten de lui in Sittard dan wel niet reageren na al die jaren daar?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat? Zo blijf ik ook nog maaaaaaaaanden zo niet jaaaaaaren bezig, zolang het volkomen kut gaat blijf IK wel kritisch ja.. dat blindelingse aanbidden is voor Moslims.
Succes met er iets tegen doen.
Who cares? Die hebben 1% van de begroting., 0% van het verleden 1% van de supporters. Ajax moet in de top meedraaien, altijd, en iig redelijk spelen....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als jij nu al zo reageerd, hoe moeten de lui in Sittard dan wel niet reageren na al die jaren daar?
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who cares? Die hebben 1% van de begroting., 0% van het verleden 1% van de supporters. Ajax moet in de top meedraaien, altijd, en iig redelijk spelen....
Nog niets van gezien dit jaar, of de laatste paar jaar.
Komop zeg, een fout van GEntenaar en Grygera de debiel. Tuurlijk is het drama maar niet zo overdrijven.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Jong RKC maakt er 2 tegen dit Ajax..
En maar volhouden dat het wel goed gaat hoor.
Oogjes open jongens, dit is kut met peren..
Ben ik nou de enige die :quote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komop zeg, een fout van GEntenaar en Grygera de debiel. Tuurlijk is het drama maar niet zo overdrijven.
Database kan wel wat hebben hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef Radegast het volgende:
Je bent vast niet de enige...
Je bent wel de enige die zowat een heel topic volspamt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |