quote:Op woensdag 20 september 2006 17:13 schreef kollie het volgende:
een klein beetje.
Alles op slot gooien, en zich verschuilen achter de policy.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:13 schreef kollie het volgende:
een klein beetje.
Hoezo? Ik klaag niet over een user persoonlijk? Ik klaag, en het heet klaagbaak.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:13 schreef PsyCha het volgende:
ik voorspel een slotje
Zeg SuperRogier, dat slotje rot maar fijn op. Dat is precies waar ik over klaag.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:16 schreef SuperRogier het volgende:
*hoort janetje al aan rennen met een slotje*
Je klaagt over het feit dat er slotjes gaan op kuttopics?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:19 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Zeg SuperRogier, dat slotje rot maar fijn op. Dat is precies waar ik over klaag.
Je herkent ze aan hun consequente gedrag.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:19 schreef Megumi het volgende:
Heb daar geen menig over. Ken de nieuwe mods niet zo goed namelijk.
ze is behoorlijk fanatiekquote:Op woensdag 20 september 2006 17:16 schreef SuperRogier het volgende:
Ze zijn niet anders dan TS.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:19 schreef hele_nare_user het volgende:
Zijn over het algemeen kloons van wat oudere menschen hoornet zo'n kloon als jij bent
Ik vind niet alle klaagbaak topics kut. Maar je mag hier alleen klagen als er iemand dood is, of je band lek is.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je klaagt over het feit dat er slotjes gaan op kuttopics?
Dat moet je me toch echt eens uitleggen.
Meen je dat serieus??quote:Op woensdag 20 september 2006 17:20 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Je herkent ze aan hun consequente gedrag.
Dood post je in R&P of in TRU als de dode ineens naast je bed staat in je dromen. Band lek moet wel kunnen in KLB/BAG.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Ik vind niet alle klaagbaak topics kut. Maar je mag hier alleen klagen als er iemand dood is, of je band lek is.
Geheel niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Ik vind niet alle klaagbaak topics kut. Maar je mag hier alleen klagen als er iemand dood is, of je band lek is.
So trueeeequote:Op woensdag 20 september 2006 17:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je klaagt over het feit dat er slotjes gaan op kuttopics?
Dat moet je me toch echt eens uitleggen.
Waarom ging het pedometertopic dan dicht? Dat is een heel normaal apparaat, wat een user goed kwijt kan raken. Het bestaan is al zo hectisch, ik kan me de frustratie dan wel voorstellen bij jpg97.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geheel niet.
Topics zijn sowieso welkom in KLB, zolang het geen bagger is, zolang het geen lemming is en zolang er een (gegronde en gemotiveerde) klacht instaat en zolang de TS het topic niet met de andere leden van de zo nu en dan aanwezige klaagbaakbaggermeute verbaggert.
IWOWZ. Spijker + Kop = Conclusie.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg de laatste tijd een beetje het gevoel dat die nieuwe mods een topic sluiten omdat ze er zelf weinig aan vinden.
Vlak Chowi trouwens ook niet uit!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:16 schreef SuperRogier het volgende:
n00b!quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef shmoopy het volgende:
Oh, wat leuk, een nieuwe modbash-topic!
Mag ik meedoen?
Dat topic was een baggertopic om mee te beginnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:26 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
[..]
Waarom ging het pedometertopic dan dicht? Dat is een heel normaal apparaat, wat een user goed kwijt kan raken. Het bestaan is al zo hectisch, ik kan me de frustratie dan wel voorstellen bij jpg97.
Een opmerking als dit helpt niet echt.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:07 schreef jpg97 het volgende:
Maar goed, nu moet ik dus met pen en papier het aantal stappen bijhouden
Maar ik kan maar 1 ding tegelijk
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Vlak Chowi trouwens ook niet uit!
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef shmoopy het volgende:
Oh, wat leuk, een nieuwe modbash-topic!
Mag ik meedoen?
Ik bash mods altijd netjes achter de schermen, ik wil ook wel eens hier.quote:
In KLB is dat ook wel nodig..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:32 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Maar janetje is een tikje fanatieker en sneller en guller qua slotjes
![]()
Oke. Mits tietenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik bash mods altijd netjes achter de schermen, ik wil ook wel eens hier.![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef shmoopy het volgende:
Okee, ik begin wel:
Jeetje, Janetje, tssk.
Zoiets, ik moet er nog even inkomen.
Ik kan het vrijwel nooit opbrengen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef shmoopy het volgende:
Okee, ik begin wel:
Jeetje, Janetje, tssk.
Zoiets, ik moet er nog even inkomen.
Moe je wel een plastic zak over je kop trekken, hé, anders duurt het allemaal zo lang en da's voor niemand leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:38 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
Jullie verbaggeren nu mijn topic. Van ellende heb ik alle tetrazepam opgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |