abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41987487
Al als kleine jongen was ik dol op diertjes. Mama en ik gingen dan vaak naar de kinderboerderij, alwaar ik genoot van de aanblik van geiten, schaapjes, hanen en kippen. Wij hadden dan oude broodresten bewaard en dat aan alle beesten te voeren, want alle dieren tellen mee!

Voor mijn achtste verjaardag krijg ik een hele lieve kitten van mijn moeder. Ik heb gezworen goed voor het beestje te zorgen, want niets was goed genoeg voor kleine Moos. Al van begins af aan was zij een echte dondersteen. Als piepklein katje rende ze dan achter de boerderijdieren aan, dat zij 800 keer zo groot waren maakte haar niets uit. En tijdens die koude winteravonden kroop ze altijd lekker bij me op schoot. Zo kon ze urenlang liggen spinnen.

Na tien jaar is sinds enkele minuten een abrupt einde gekomen. Al enkele dagen wilde Moos niet meer eten, en zat ze vaak teruggetrokken in een hoekje. Uit bezorgdheid brachten we haar naar de dierenarts, die een paar monsters nam. Zojuist heeft de dierenarts gebeld, met de mededeling dat er kanker geconstateerd is bij mijn kleine Moos. Ik kan het nog steeds amper bevatten hoe een vriend die er jarenlang altijd voor mij was haar elfde levensjaar niet meer zal redden.
pi_41987529
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_41987552

Sterkte TS.

Valt er echt niks meer te doen?
pi_41987623
Iets zegt me dat dit een lulverhaal is..
*checkt historie*
pi_41987629
Voorlopig helemaal niets, ik moet maar afwachten hoe het gaat aflopen.
  woensdag 20 september 2006 @ 17:08:13 #6
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_41987652
Goedverdoeme! Word je dat baggeren nooit zat hee? Of ben je wetenschappelijk aan het onderzoeken hoe je zo snel mogelijk een plekkie in het banmeldtopic kunt bemachtigen?
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_41987673
I'll kick ya ass als ik erachter kom dat dit een lulverhaal is.
  woensdag 20 september 2006 @ 17:09:53 #8
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_41987696
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:09 schreef GioStyle het volgende:
I'll kick ya ass als ik erachter kom dat dit een lulverhaal is.
Poets je schoenen maar vast op dan.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_41987723
Ik hoop dat gymleraar Hans zowel jou als je kleine vriend openscheurt met z'n enorme Zwans
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_41987742
Ik dacht dat je impotent was!
pi_41987750
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:10 schreef Gripper het volgende:
Ik hoop dat gymleraar Hans zowel jou als je kleine vriend openscheurt met z'n enorme Zwans
pi_41987783
KLB Gymleraar betast me Hans_Gielus
KLB Mensen die niet tegen dialecten kunnen 2 Hans_Gielus ONZ Gevallen van schommel Hans_Gielus
KLB BH's waren op bij de zeeman Hans_Gielus
KLB Keihard genaaid door seksbedrijf 2 3 Hans_Gielus KLB Heb ik weer mijn lul uit me broek hangen Hans_Gielus
KLB Niemand wil me pijpen Hans_Gielus
KLB Smerige kutkoek! Hans_Gielus

pi_41987787
Gût oh güt!! Ik geef toe dat ik inderdaad wel eens op de klaagbaak heb gekloot, maar jullie moeten toch je harses gebruiken om te kijken of iets nep of echt is!
pi_41987800
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef Roellio het volgende:
Ik dacht dat je impotent was!
Ritsen, 'n goeie gewoonte
pi_41987810
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef Hans_Gielus het volgende:
Gût oh güt!! Ik geef toe dat ik inderdaad wel eens op de klaagbaak heb gekloot, maar jullie moeten toch je harses gebruiken om te kijken of iets nep of echt is!
Ik hoop dat die kat ondertussen in de hemel is..
pi_41987819
Als TS serieus is mag hij het zo nog een keer proberen in F&F.
Deze gaat dicht.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')