Automatischequote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef SuperRogier het volgende:
Is dit een automatische? Ik zie namelijk geen hokje erbij zitten..
Zoja; vaag ding
ja, maar iedereen trapt op de rem alsie die lichten ziet brandenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:09 schreef Market_Garden het volgende:
De brug is wel open, je kan er toch overheen?:P
Ja duh, niet iedereen weet dat die brug een probleem heeft. Voor 't zelfde geldt zijn het de slagbomen die niet werken. Lig je daar met je vette bak in 't water.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef Sebash het volgende:
ja, maar iedereen trapt op de rem alsie die lichten ziet branden
Terechte klacht![]()
tijd om over te gaan op handmatige bediening danquote:Op woensdag 20 september 2006 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Automatische![]()
![]()
Heeft dagelijks storing![]()
Nee dan is de brug dicht. De brug is open als de boten er door kunnen varen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:09 schreef Market_Garden het volgende:
De brug is wel open, je kan er toch overheen?:P
Jij gaat staan zwengelen?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
tijd om over te gaan op handmatige bediening dan
Ik zou je vriendin snoeihard neuken en een e mail sturen aan de brugwachter.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:36 schreef Tommeke het volgende:
Bij een vriendin van mij in de straat staat een brug al 2 maanden open, gemeente heeft er nog niets aan gedaanMoet je steeds vet omfietsen
Dan maar het eerste, tis trouwens een automatische brugquote:Op woensdag 20 september 2006 17:41 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik zou je vriendin snoeihard neuken en een e mail sturen aan de brugwachter.![]()
Of omgekeerd.![]()
Ik ga ook voor het eerste, je vriendin neuken.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan maar het eerste, tis trouwens een automatische brug
Ik zou ook gewoon doorfietsen, ff vluchtig links rechts kiekn en doorcrossenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:31 schreef Megumi het volgende:
TS komt duidelijk uit Groningen een Amsterdammer maakt hier geen probleem van en rijd gewoon door.
In frieslandquote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef NoBody122 het volgende:
openstaande bruggen voor pleziervaart, tijdens verkeersdrukte
Op de A1 flikken ze het wel bij muidenquote:Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef NoBody122 het volgende:
openstaande bruggen voor pleziervaart, tijdens verkeersdrukte
quote:
Brugwachters die met opzet voor jou de brug opendoen, mogen meteen ontdaan geworden van spaarcenten. Gaan ze met pensioen, dan ontvangen ze ook geen AOW.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:14 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Op de A1 flikken ze het wel bij muiden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |