abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41986936
Echt vandaag zatk zo in de bus, best mooie meid rechts van me naja ik zag dat ze iPod-dopjes inhad.
Dus ik denk: "Hmm welke ipod zou zij hebben?" Mini, shuffle, video enz.

Haalt ze even later haar mp3-speler uit dr jaszak, blijk het zo'n el-cheapo van de Blokker te zijn

Klacht: Mensen die pretenderen een iPod te hebben, maar eigenlijk pauper zijn, en oordopjes nemen die 2x zo duur zijn als de speler

Voor de mensen die geen zin hebben in lezen:
Een snelle samenvatting

[ Bericht 14% gewijzigd door JohanTop op 20-09-2006 16:57:44 ]
pi_41986994
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef JohanTop het volgende:
Echt vandaag zatk zo in de bus, best mooie meid rechts van me naja ik zag dat ze iPod-dopjes inhad.
Ipv naar d'r tieten kijk je naar d'r oordopjes. Hier is maar 1 woord voor

NERD!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:45:37 #3
151099 Sebash
I'm rich BIAATCH!1
pi_41986998
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef JohanTop het volgende:

Haalt ze even later haar mp3-speler uit dr jaszak, blijk het zo'n el-cheapo van de Blokker te zijn

Klacht: Mensen die pretenderen een iPod te hebben, maar eigenlijk pauper zijn, en oordopjes nemen die 2x zo duur zijn als de speler
Als ik jou was, had ik haar hele gezicht onder gespoten, mèn.. dat kan echt niet
The circle is through the looking glass
pi_41987039
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef wunderbaum het volgende:

[..]

Ipv naar d'r tieten kijk je naar d'r oordopjes. Hier is maar 1 woord voor

NERD!!!!!!!!!!!!!!!!
Euhm, ik zei toch dat het een mooie meid was, alleen dit viel me tegen
En trouwens, als ze rechts van je zit kan je niet continu naar dr tieten loeren..
Goed ik zal er een paint bij maken..
pi_41987079
Dat zijn de zogenaamde wannabees

Ik heb een ipod video met een Philips koptelefoon, das veel meer pimp
  woensdag 20 september 2006 @ 16:51:45 #6
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41987168
Rofl ! en dan de gare reden geven: ja die bijgeleverde oortjes kunnen mijn bass niet aan dus koop ik de overpriced Ipod oortjes wel

D00d !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41987267
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
Rofl ! en dan de gare reden geven: ja die bijgeleverde oortjes kunnen mijn bass niet aan dus koop ik de overpriced Ipod oortjes wel

D00d !
Of ze had wel een Ipod die na 2 uur al in elkaar rotte van ellende en toen geen geld meer had voor een nieuwe en dus daarom een schraapgeval gekocht bij de Blokker...
pi_41987313

Dat is ongeveer het verhaal
pi_41987363
alsof ipod zo goed is die dingen gaan om de haverklap stuk en nog maar niet te spreken over de verbinding van ipod met pc.

Trouwens, philips en sony enzo maken ook witte oordopjes, die precies lijken op ipod oordopjes.
pi_41987376
Maikuuul kan het veel beter.
pi_41987381
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:55 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Of ze had wel een Ipod die na 2 uur al in elkaar rotte van ellende en toen geen geld meer had voor een nieuwe en dus daarom een schraapgeval gekocht bij de Blokker...
Ipods gaan al bijna niet stuk en als ze dan heel misschien defect gaan hebben ze een uber goeie service dus
  woensdag 20 september 2006 @ 16:59:10 #12
145158 Nonnel
Voor de liefhebber
pi_41987387
Of het waren gewoon witte oordopjes. Waarom komt iedereen hier zowat klaar als je iPod zegt? Ik moest wel grijnzen om de OP "Welke iPod zou ze hebben?". Iets met versiertruc.
Signatuur enzo.
pi_41987398
Ik heb andersom.. een goede spelert en slechte dopkes.. en weet je waarom..

BECAUSE I JUST DON'T GIVE A FUCK
Wie, ik?
pi_41987453
Weet je wat nog veel meer pauper is?!!!

EEN IPOD KOPEN EN DIE PAUPER WITTE OORDOPJES ERBIJ GEBRUIKEN!

Damn, koop je een ipod en dan ben je te sloeber voor ook een degelijke koptelefoon; Houd je nog dat kutgeluid zonder enige bass of zuiverheid door die kuttige dopjes van 1 euro

DAT is pas DOM <-- understatement
Back off, you sentimental 'moralknights' !
pi_41987473
Nee, dit waren duidelijk de échte iPod-dopjes , net als de jack-plug eraan zat, die ook zo was als Apple dat altijd doet. Geen Sony, Philips oid
pi_41987534
Dat is vrij sneu ja. Maar WAAROM die standaard iPod dopjes? Ze klinken niet imo, dus doet ze het alleen om stoer zijn op straat
pi_41987612
Dit is imo hetzelfde als een trui van Replay kopen (waar heel groot Replay op staat), terwijl je broek bij de Zeeman wegkomt
pi_41987661
Ik hoop dat ze niet Dure iPod oordopjes die snel kapot gaan! heeft gekocht...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  woensdag 20 september 2006 @ 17:10:46 #19
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_41987727
i.p.v. dat je d'r beoordeelt op de muziek die ze draait, doe je dat op de media speler.

laat me raden, 45 jaar en nog steeds maagd?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_41987756
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef RacerDKB het volgende:
alsof ipod zo goed is die dingen gaan om de haverklap stuk en nog maar niet te spreken over de verbinding van ipod met pc.

Trouwens, philips en sony enzo maken ook witte oordopjes, die precies lijken op ipod oordopjes.
Wat een gare post.
pi_41987798
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:04 schreef Lunar het volgende:
Dat is vrij sneu ja. Maar WAAROM die standaard iPod dopjes? Ze klinken niet imo, dus doet ze het alleen om stoer zijn op straat
sjonge
misschien had ze eerst een ipod.. is die stuk gegaan.. en heeft ze nu die oordopjes omdat die andere cheap mp3-speler gewoon kutdopjes heeft..

en btw
WHO CARES
pi_41988018
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:13 schreef reactiefractie het volgende:

[..]

sjonge
misschien had ze eerst een ipod.. is die stuk gegaan.. en heeft ze nu die oordopjes omdat die andere cheap mp3-speler gewoon kutdopjes heeft..

en btw
WHO CARES
Maar wat hij bedoelt is dat de iPod juist kutoordopjes heeft (wat helemaal waar is)
pi_41988050
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:23 schreef Bigs het volgende:

[..]

Maar wat hij bedoelt is dat de iPod juist kutoordopjes heeft (wat helemaal waar is)
ja maar was ook eigenlijk een reactie op ts
pi_41988109
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:24 schreef reactiefractie het volgende:

[..]

ja maar was ook eigenlijk een reactie op ts
het is gewoon geen gezicht, net als je iemand ziet met replay trui en zeeman broek

En waarom zou je iPod dopjes aan je el-cheapo speler doen?
Enige reden lijkt me dan dat je een wannabe iPod owner bent
En jij geeft ook al aan dat iPod kapot gaat . Maargoed, ik heb zelf geen iPod en hoef m ook niet , zie mn reactie in andere iPod topics.
Ik erger me alleen aan dit type mensch
pi_41988111
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef GioStyle het volgende:
Maikuuul kan het veel beter.
Trouwens wel gaar, ik deel je klacht. Beetje patsen en doen alsof je een ipod hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')