Ipv naar d'r tieten kijk je naar d'r oordopjes. Hier is maar 1 woord voorquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef JohanTop het volgende:
Echt vandaag zatk zo in de bus, best mooie meid rechts van me naja ik zag dat ze iPod-dopjes inhad.
Dus ik denk: "Hmm welke ipod zou zij hebben?" Mini, shuffle, video enz.
Als ik jou was, had ik haar hele gezicht onder gespoten, mèn.. dat kan echt nietquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef JohanTop het volgende:
Echt vandaag zatk zo in de bus, best mooie meid rechts van me naja ik zag dat ze iPod-dopjes inhad.
Dus ik denk: "Hmm welke ipod zou zij hebben?" Mini, shuffle, video enz.
Haalt ze even later haar mp3-speler uit dr jaszak, blijk het zo'n el-cheapo van de Blokker te zijn![]()
Klacht: Mensen die pretenderen een iPod te hebben, maar eigenlijk pauper zijn, en oordopjes nemen die 2x zo duur zijn als de speler![]()
Euhm, ik zei toch dat het een mooie meid was, alleen dit viel me tegenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ipv naar d'r tieten kijk je naar d'r oordopjes. Hier is maar 1 woord voor
NERD!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Of ze had wel een Ipod die na 2 uur al in elkaar rotte van ellende en toen geen geld meer had voor een nieuwe en dus daarom een schraapgeval gekocht bij de Blokker...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
Rofl ! en dan de gare reden geven: ja die bijgeleverde oortjes kunnen mijn bass niet aan dus koop ik de overpriced Ipod oortjes wel
D00d !
Ipods gaan al bijna niet stuk en als ze dan heel misschien defect gaan hebben ze een uber goeie service dusquote:Op woensdag 20 september 2006 16:55 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Of ze had wel een Ipod die na 2 uur al in elkaar rotte van ellende en toen geen geld meer had voor een nieuwe en dus daarom een schraapgeval gekocht bij de Blokker...
Wat een gare post.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef RacerDKB het volgende:
alsof ipod zo goed isdie dingen gaan om de haverklap stuk en nog maar niet te spreken over de verbinding van ipod met pc.
Trouwens, philips en sony enzo maken ook witte oordopjes, die precies lijken op ipod oordopjes.
sjongequote:Op woensdag 20 september 2006 17:04 schreef Lunar het volgende:
Dat is vrij sneu ja. Maar WAAROM die standaard iPod dopjes? Ze klinken niet imo, dus doet ze het alleen om stoer zijn op straat
Maar wat hij bedoelt is dat de iPod juist kutoordopjes heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 17:13 schreef reactiefractie het volgende:
[..]
sjonge
misschien had ze eerst een ipod.. is die stuk gegaan.. en heeft ze nu die oordopjes omdat die andere cheap mp3-speler gewoon kutdopjes heeft..
en btw
WHO CARES
ja maar was ook eigenlijk een reactie op tsquote:Op woensdag 20 september 2006 17:23 schreef Bigs het volgende:
[..]
Maar wat hij bedoelt is dat de iPod juist kutoordopjes heeft(wat helemaal waar is)
het is gewoon geen gezicht, net als je iemand ziet met replay trui en zeeman broekquote:Op woensdag 20 september 2006 17:24 schreef reactiefractie het volgende:
[..]
ja maar was ook eigenlijk een reactie op ts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |