Altijd bereikbaar zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind het behoorlijk onzin om te vinden dat iedereen dat moet.
Wat moet ik met een mobiele telefoon? bijvoorbeeld?
waarom altijd bereikbaar zijn???quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef valek het volgende:
[..]
Altijd bereikbaar zijn bijvoorbeeld.
ik denk niet dat je de enige bentquote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dit een klote topic.
En waarom zou ik dat moeten zijn?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef valek het volgende:
[..]
Altijd bereikbaar zijn bijvoorbeeld.
Ik geef wat opsommingen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:20 schreef veldmuis het volgende:
Wat een dillema,
erg lastig ook
om een tekst te lezen die
uit veel te veel regels best-
aat.
Het is voor mij echt compleet onbegrijpbaar datquote:Op woensdag 20 september 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien ben je geen fundamentalist, maar je houdt er ook geen bijster goede ideeen (kan het geen gedachtengoed noemen) op na.
Omdat jij begripvol bent, moeten anderen jouw ideeen ook aanhangen?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:24 schreef valek het volgende:
[..]
Het is voor mij echt compleet onbegrijpbaar dat
iemand dat niet belangrijk vindt.
Terwijl ik in de meeste dingen heel erg begripvol ben.
Waarom is een mobiele telefoon belangrijk. Voorbeeld, mijn vader is suiker- en hartpatient.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Nou vertel maar eens waarom een mobiele telefoon zo belangrijk is?
Of waarom je altijd bereikbaar zou moeten zijn?
Voor noodgevallen zoals het overlijden van een familielid?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Ja, komt net over als dat je zonder gsm er niet meer bij hoort ofzo iets ?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Dan bellen ze me maar thuis of op mijn werkquote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
Voor noodgevallen zoals het overlijden van een familielid?
Ja, ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef valek het volgende:
[..]
Waarom is een mobiele telefoon belangrijk. Voorbeeld, mijn vader is suiker- en hartpatient.
Als hij iets krijgt kan zijn mobiele telefoon zijn leven redden.
Pas was ik blij dat ik er 1 heb. Werd door een wesp in mijn keel gestoken.
Handig dat ik mijn mobiele telefoon bij me had.
Waarom ik voor mezelf bereikbaar wil zijn, als er iets is of als ik iemand kan helpen
of iemand anders mij kan helpen wil ik dat ik altijd bereikbaar ben.
Heb het ding dag en nacht aanstaan.
Ik heb niet eens een huistelefoon, ik weiger KPN te sponsoren.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, komt net over als dat je zonder gsm er niet meer bij hoort ofzo iets ?
En je kan ook overleven zonder je telefoon lijkt me, en anders heb ik de huistelefoon nog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |