wat een opgeblazen verhaal. doet die kerel toch nie expresquote:Op woensdag 20 september 2006 16:10 schreef Piovan het volgende:
Je gaat vandaag aangifte doen, morgen op school meld je eht direct bij de directeur.
De vent moet toch zeker ontslagen worden, dit kan gewoon echt niet.
Dit gaat alle perken te buiten!
mietjequote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef KopieerMachine het volgende:
nee maar ik heb nu wel last van me rug en moet me afmelden bij werk
Alsof jij wel zal gaan, ok, jij hebt ook niet zo'n baan waarbij je je rug gebruikt, jij ligt vaak op je rug, dan doet het geen pijn.quote:
Leren Lezen.. niet Leren Pijpen.. pff Heumeux...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef beelz het volgende:
Pfff ik snap niet wat er staat....
als dat was gebeurt had ik waarschijnlijk Martijn85 gehetenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef Martijn85 het volgende:
Greep hij je daarbij ook nog in de schaamstreek?
weet je nog wat 1/2+1/8=?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef KopieerMachine het volgende:
nee maar ik heb nu wel last van me rug en moet me afmelden bij werk
Ik denk eerder Hans_Gielusquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
als dat was gebeurt had ik waarschijnlijk Martijn85 geheten
hou je bek kankerheumeux.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat vind je moeder van dat hele enge gebeuren. Die zal toch wel boos zijn op de gemene gymleraar toch?
Heeft ze je melk en koekkies gegeven om het beter te maken??
Huillie................
helaas, ik leef in de realiteit. jij overigens niet, jou probleem opgelostquote:Op woensdag 20 september 2006 16:55 schreef Jumparound het volgende:
OMG![]()
![]()
je scheld als dat psygo wijf uit je vorige topic, maar ik begin toch te denken dat je gewoon voor een spiegel stond!
Als ik dit lees krijg ik het gevoel dat de gymleraar Bubba heet en je hem in de douche bent tegengekomen net. De pijn in je rug valt nu ook wel mee zeker?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
hou je bek kankerheumeux.
jij huilt als je kleine buurmeisje je pest omdat je zelf zon kankerkop heeft ze is overigens 5 jaar oud. jij bent ?
een mietje ben je wel he?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
helaas, ik leef in de realiteit. jij overigens niet, jou probleem opgelost
Je enkel, wat doe jequote:Godverdomme,
loop ik net die tyfus trap af IK LOOP DAAR ELKE DAG WEL 10 keer op en af een jaar of 2
ga ik godverdomme op me bek heb ik nu last van me enkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |