ze moeten eens leren om in dergelijke gevallen BCC te gebruikenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:08 schreef borisbanaan het volgende:
Mijn vriendin (INHOLLAND) heeft dat ook altijd... Krijgt ze een mailtje, moet ze drie pagina's naar beneden scrollen omdat het hele gebouw in het "To:" veld staat
'wordt je'?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
Het mailtje zelf bestaat ook uit veel enters, wat ik er ook niet uit vind zien, maar goed, dat vind ik nog niet zo erg:
[afbeelding]
Van school?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:31 schreef SuperRogier het volgende:
Ik krijg meestal mailtjes die heul niet voor mij bedoeld zijn, ook leuk
Ik heb mij gisteren toegevoegd aan klas 2F3 omdat ik mijn eigen klas, 2F2, te groot vond. Klas 2F3 bestond nog niet, maar ik heb er vertrouwen in dat we (3 studenten inmiddels) snel ons eigen rooster zullen krijgen.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:18 schreef ijsmeis het volgende:
En oh ja, ik heb mij niet eens toegevoegd, dus ik heb geen idee waar ze het überhaupt over hebben. Ik neem aan dat je jezelf geen klas kunt toe-eigenen.
Ik denk dat wanneer ik terugmail ook ik niks terug krijg hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 15:36 schreef T1andonly het volgende:
Ben blij dat ze je mailen, mijn stagebegeleider is al 2 weken onbereikbaar.
Ook als ik die probeer te bellen.
Ik wacht ook al een week op vrij belangrijke informatie over mijn project. De opdrachtgever wist het niet en mailde het door naar de vakdocent. Die was enkele dagen wegens omstandigheden niet aanwezig, ok, kan gebeuren. Ik heb het toen samen met nog enkele dingen aan een collega van hem doorgestuurd, die het weer naar mij docent gemaild heeft.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:36 schreef T1andonly het volgende:
Ben blij dat ze je mailen, mijn stagebegeleider is al 2 weken onbereikbaar.
Ook als ik die probeer te bellen.
Ik weet niet eens waar ik me zou moeten toevoegenquote:Op woensdag 20 september 2006 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb mij gisteren toegevoegd aan klas 2F3 omdat ik mijn eigen klas, 2F2, te groot vond. Klas 2F3 bestond nog niet, maar ik heb er vertrouwen in dat we (3 studenten inmiddels) snel ons eigen rooster zullen krijgen.
Bijvoorbeeld. Daarna even de roostermakers een mailtje sturen dat ze de nieuw gevormde klas nog geen rooster hebben verstrekt. Al met al zullen de roostermakers vast niet door hebben dat die klas eigenlijk niet bestaat, dus na korte tijd zou er een rooster moeten zijn (die je dan ongetwijfeld een keer of 5 via de mail ontvangt, als ze niet vergeten het rooster als bijlage toe te voegen).quote:Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik me zou moeten toevoegen. Zou een MSN-gesprek helpen? En daarin mensen toevoegen, zodat we een eigen klas kunnen vormen
?
Ik hoef eigenlijk geen rooster hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Daarna even de roostermakers een mailtje sturen dat ze de nieuw gevormde klas nog geen rooster hebben verstrekt. Al met al zullen de roostermakers vast niet door hebben dat die klas eigenlijk niet bestaat, dus na korte tijd zou er een rooster moeten zijn (die je dan ongetwijfeld een keer of 5 via de mail ontvangt, als ze niet vergeten het rooster als bijlage toe te voegen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |