Daarom. Karnten toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Brack speelt in Oostenrijk. Gaat goed met 'm, vernam ik.
Inderdaad.quote:
Nou, bij de loting was ik het met je eens. Toen zei ik al dat het mogelijk zou zijn. Na het spel van de laatste weken had ik er echter minder hoop op. Maar goed, dan is het cliché over "op zichzelf staande wedstrijden" dus toch wel waar. Iedere speler trok zich op aan de sfeer en steeg boven zichzelf uit.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef MaxPower het volgende:
De wijze waarop is absoluut klasse, maar vooraf had ik het wel al een beetje verwacht. Dat Cambuur dan nog een 0-2 weggeeft is dan wel weer ongelofelijk.
Die zag ik ook nog in de Koopgootquote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Beroemde gast gespot: David Mendes da Silva. Vraag me af of hij vrienden bij Cambuur heeft lopen.
Ik denk dat Jason Trommel de connectie is.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Mwah, het blijven toch profs. Heb het ze ook een paar keer toegeroepen. "Krijgen jullie er echt voor betaald?" Zelfs op conditie konden ze het verschil niet maken. En MaxPower, 0-2 achter staan en dan 4-2 winnen vind ik toch niet gek hoor. Zeker gezien onze beroerde competitiestart. Maar Eindhoven ook zeker knap ja.
Nu hopen op een leuke loting, doe maar een eredivisieclub. Toch de laatste ronde vermoedelijk. Liefst thuis dan eigenlijk weer.
Beroemde gast gespot: David Mendes da Silva. Vraag me af of hij vrienden bij Cambuur heeft lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |