abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41985540
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Brack speelt in Oostenrijk. Gaat goed met 'm, vernam ik.
Daarom. Karnten toch?
pi_41985574
Mwah, het blijven toch profs. Heb het ze ook een paar keer toegeroepen. "Krijgen jullie er echt voor betaald?" Zelfs op conditie konden ze het verschil niet maken. En MaxPower, 0-2 achter staan en dan 4-2 winnen vind ik toch niet gek hoor. Zeker gezien onze beroerde competitiestart. Maar Eindhoven ook zeker knap ja.

Nu hopen op een leuke loting, doe maar een eredivisieclub. Toch de laatste ronde vermoedelijk. Liefst thuis dan eigenlijk weer.

Beroemde gast gespot: David Mendes da Silva. Vraag me af of hij vrienden bij Cambuur heeft lopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 september 2006 @ 15:55:54 #28
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41985612
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Daarom. Karnten toch?
Inderdaad.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_41985652
De wijze waarop is absoluut klasse, maar vooraf had ik het wel al een beetje verwacht. Dat Cambuur dan nog een 0-2 weggeeft is dan wel weer ongelofelijk.
pi_41985667
Mooie prestatie hoor
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41985705
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:57 schreef MaxPower het volgende:
De wijze waarop is absoluut klasse, maar vooraf had ik het wel al een beetje verwacht. Dat Cambuur dan nog een 0-2 weggeeft is dan wel weer ongelofelijk.
Nou, bij de loting was ik het met je eens. Toen zei ik al dat het mogelijk zou zijn. Na het spel van de laatste weken had ik er echter minder hoop op. Maar goed, dan is het cliché over "op zichzelf staande wedstrijden" dus toch wel waar. Iedere speler trok zich op aan de sfeer en steeg boven zichzelf uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_41985767
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Beroemde gast gespot: David Mendes da Silva. Vraag me af of hij vrienden bij Cambuur heeft lopen.
Die zag ik ook nog in de Koopgoot

Een uitwedstrijd in de Kuip/Arena is toch ook leuk? A la AGOVV/UDI
pi_41985822
Oh dat is ook zo. Feyenoord - ASWH, best leuk affiche lijkt me. Maar goed, we zien wel.

ASWH - RBC lijkt me ook wel wat, om andere redenen.

Al zouden alle eredivisieteams leuk zijn hier, op ADO en Ajax na denk ik.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 september 2006 @ 16:03:31 #34
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41985867
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
Mwah, het blijven toch profs. Heb het ze ook een paar keer toegeroepen. "Krijgen jullie er echt voor betaald?" Zelfs op conditie konden ze het verschil niet maken. En MaxPower, 0-2 achter staan en dan 4-2 winnen vind ik toch niet gek hoor. Zeker gezien onze beroerde competitiestart. Maar Eindhoven ook zeker knap ja.

Nu hopen op een leuke loting, doe maar een eredivisieclub. Toch de laatste ronde vermoedelijk. Liefst thuis dan eigenlijk weer.

Ik denk dat Jason Trommel de connectie is.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_41985905
Hmm, daar dacht ik ook al aan. Daar zag ik ook geen brood in. Of muziek.
www.thuisuiteten.nl
pi_41986027
Voor zoiets hoef je inderdaad geen topic te openen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')