vriend van vriend van het nichtje van mijn oude buurjongen, R.I.P.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef Yoghii het volgende:
Wie is muggins
Damn, RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
vriend van vriend van het nichtje van mijn oude buurjongen, R.I.P.![]()
"Hey Michiel, met <baas>, hoe is het?"quote:Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef splendor het volgende:
Had dan gezegd dat je in turkije zat en het gesprek ging afbreken omdat je zelf de gesprekskosten vanaf de grens tot aan je hotel moet betalen.
Zijn vriendje.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef Yoghii het volgende:
Wie is muggins
Niet als een aantal vrienden ook geheime nummers heeft.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:26 schreef Bastoenie het volgende:
Je hebt vakantie! Dan ben je een idioot als je prive/geheim/anonieme gesprekken op neemt
Haha!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:30 schreef Lithion het volgende:
[..]
"Hey Michiel, met <baas>, hoe is het?"
"Ja goed, met jou?"
"Oh prima, prima. Ben je nog op vakantie?"
"Nee, net teruggekomen uit Oostenrijk. Prachtige week gehad, nu lekker een rustig weekje in en om het huis"
"Oh, handig... zeg, het volgende... ".
Dan sms'en ze maar.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:31 schreef Lithion het volgende:
[..]
Niet als een aantal vrienden ook geheime nummers heeft.
Hahahahahaha!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:36 schreef GGMM het volgende:
Dan had je nee moeten zeggen, lul.
Dat zou weer een heel andere mededeling van mijn baas zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je hoeft toch niet te komen?
Komt uit het engels. Hij bedoelt zichzelf ermee.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:24 schreef Yoghii het volgende:
Wie is muggins
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |