Je weet dat wij het niet erg vinden dat je zo denkt hè?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja voor mannen zijn natuurlijk veel dingen een mysterie
Van het mb20 forum. Kwam toen het Blok begon ooit eens vragen om suggesties. Die gaven wij natuurlijk graagquote:Op woensdag 27 september 2006 23:12 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ken je die kerel dan Jill?
En volgens mij heb je ook gelijk hoor met die afkortingen.
Owhquote:Op woensdag 27 september 2006 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Van het mb20 forum. Kwam toen het Blok begon ooit eens vragen om suggesties. Die gaven wij natuurlijk graag![]()
Hij is ook bij JM de 17de.
Huh ken ik niet? yousenditquote:Op woensdag 27 september 2006 23:54 schreef Numbie het volgende:
Can't Take That Plane is toch wel een lekker liedje; ook al klinkt het weer heel erg als iets anders waarvan ik de naam me niet meer kan herinneren...
Ik ben ontzettend depressief/ongelukkigquote:Op woensdag 27 september 2006 10:37 schreef Numbie het volgende:
[..]
![]()
Ga jij nog eigenlijk naar zijn shows Crutch? Heb je zo lang niet gezien hier...![]()
VERTEL?!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja voor mannen zijn natuurlijk veel dingen een mysterie
Ok, ten eerste: "je" is ook goed hoor. Ben nog niet zo oudquote:Op donderdag 28 september 2006 13:43 schreef DeSiever het volgende:
Wat bedoelt u met dat laatste, Numbie?
We gaan met de trein, 99 euro retourtje. Je kan ook vliegen met RyanAir voor zo'n 55euro. Is wel vanuit Eindhoven naar Stansted (wat een uur buiten Londen ligt)...quote:Op donderdag 28 september 2006 16:01 schreef Crutch het volgende:
Heb jij wel al een vliegticket geboekt?
Zo ja, wat betaal je ervoor?
Ik vind het een strak plan om dat niet meer te doen (en iemand anders de bussen laten boeken)quote:Op donderdag 28 september 2006 19:40 schreef Gosjke het volgende:
Alhoewel de laatste keer wel heel laat was, niet Jill?Toch die trein eens onthouden voor een volgende keer naar London.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |