Hey Numbie , heb jij trouwens een ticket voor het concert of niet ... het was echt bizar dat ik er een heb want ik kijk normaal NOOIT maar dan ook echt nooit op hun website dat komt ook mede omdat ik 2004 de website er zo vernachelt uitzag dat maar niet ben gaan kijken.
Nou toen de avond voor de verkoop ik "In repair" aan het luisteren was dacht opeens "oja JM's album zou toch uit moeten zijn (en ik had ok toevallig 5 dagen geleden daarvoor gekeken op hun website.
En wat zie mijn oog AMSTERDAM 16 october 2006, Ik kon het eerst niet geloven maar toen zag ik het echt !! een vriend van mij die is sinds 2002 al fan is kon niet en baalde zeer erg (hij zei zekerss koop een camera ahahah , nou fotos lukt wel
![]()
dit komt omdat hij op stage gaat en ook nog eens op dat moment in Indonesia was voor vakantie dus toen hij het hoorde begrijp je ze reactie wel !!
Ik ben toen om 9-00 uur naar leiden gegaan , moest een kruisje laten zetten op een blad en toen het 10-00 uur was was ik de 3e echt bizar dat ik nog een kaart had , waren niet veel mensen tenopzichte wat zo had gehoord bij andere
Weet niet waarom ik het zeg hahahaha mischien omdat het gewoon teveel mazzl is...
Dus hoe zat dat met jouw , ps: mijn opname is bijna klaar mischien kan je over 20 minutjes nog even kijken want dan heb ik de link !!!
nou tell me ,
PS : thanx voor het interview