Haha, ben jij mijn buurvrouw, haar katten stampen ook altijd zoquote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef Ticootje het volgende:
heb je mijn oude buurvrouw??? Die had namelijk de klacht dat mijn katten te hard stampten..
Dus zij klagen over jou terwijl jij last van hen hebt?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:37 schreef Hera21 het volgende:
[..]
Haha, ben jij mijn buurvrouw, haar katten stampen ook altijd zo
(overigens nooit over geklaagd)
Wees een echte zeikerd en open er een topic overquote:Op woensdag 20 september 2006 13:29 schreef Hera21 het volgende:
Wees gewoon een echte vent en klaag recht in mijn gezicht aub.
Bah Bah Bah!
En dan ga jij weg???quote:Op woensdag 20 september 2006 13:42 schreef Ticootje het volgende:
Vertel mij eens, hoe kan een kat stampen??? ^^ en nee ik ben verhuisd om van dat freaky wijf af te zijn, dat de katten stampten was 1 van haar vele klachten.
- Onze dochter rende in huis
- De vloer was (volgens haar) onvoldoende geisoleerd
- De uitwerpselen van de dieren kwamen langs de muur van de meterkast naar beneden (????)
- Mijn man liep te hard op de trap
- De wasmachine maakte lawaai
- We douchten te lang
- Onze hond liep 's nachts door t huis
- We maakten zo'n vreselijke herrie 's nachts (???ik slaap 's nachts)
Ga maar een poosje verder, maar t was wel mooi dat ze naar mn huisbaas ging en nooit een keer bij ons kwam klagen. En als ze dat dan wel een keer deed dan ging ze moeilijk trippen en met de voordeur slaan. Dat mens was echt helemaal gestoord.
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:33 schreef VissieKieker het volgende:
Misschien heeft ze wel aangebeld, maar heb je het niet gehoord door je muziek..![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:57 schreef mazaru het volgende:
Heb ik ook gehad.
Ik ben toen naar het woningbureau gegaan, en heb gezegd dat ik daar om de tafel wou gaan zitten, met hun en mijn zeikbuurman.
Ik kreeg wat later een brief van het woningbureau wanneer dat zou zijn.
Ik dus braaf op de afgesproken dag naar het woningbureau, komt die zeikerd van boven niet opdagen.
Goeie oplossing, want het woningbureau was ook gelijk klaar met hem, en al zijn klachten nadien gingen regelrecht de prullenbak in.
Das waar, maar ik sta nog niet in de Quote 500 :squote:Op woensdag 20 september 2006 14:41 schreef Henny_Huisman het volgende:
Wat een gepauperte hier zeg
..woningstichtingWijkmeester
![]()
tv van de buurman die hard staat en die je kan horen?In een echt huis heb je daar geen last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |