EEN Half uur lang achterelkaar!!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat moeten ze dan roepen? "hoer, kom hier" ofzo
Gros is onopgevoed tuig, bij mij loerden ze ook nog es door de ramen als ik aan het gamen was of achter de pc zat. Het trappenhuis was voor hun tevens het verlengde van hun woning dus spelen, trap op trap af en gillen daar... en als hobby hadden ze kitsen vanaf het balkon. Dikke zeug van een moeder zei er natuurlijk niks van. Blij dat ik van ze af ben.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:17 schreef Ultralaser het volgende:
Nog erger kinder die heel de dag Annee (hoe je het ook mag schrijven) roepen. Annee is turks voor mama. Ze wonen in Nederland leer ze dat dan ook! grrrr
..dan heb je met "hoer kom hier" toch wat meer afwisseling dan "mama"quote:Op woensdag 20 september 2006 13:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
EEN Half uur lang achterelkaar!!
Mensen die dat serieus zeggen....quote:Op woensdag 20 september 2006 13:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wacht maar tot je zelf kinderen hebt.
Jij hield zeker als het gevraagd werd altijd je muil toen je zo klein was en sprak altijd met twee woordenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:43 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Mensen die dat serieus zeggen....![]()
"DAAROM NEEM IK JUIST GÉÉN KINDEREN STOM VARKEN"
eigenlijk zou ik het juist wel moeten doen om die mensen terug te irriteren potver
hoewel juist mensen die ouder zijn opeens álles kunnen hebben van alles wat onder de 10 is
Ja. En anders nog, mijn ouders hebben ervoor gekozen mij op de wereld te zetten en al dan niet netjes op te voeden. Kan je mij niet verantwoordelijk voor stellen. In ieder geval niet voor de jaren dat mijn geweten nog niet ontwikkeld was.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:51 schreef Hork het volgende:
[..]
Jij hield zeker als het gevraagd werd altijd je muil toen je zo klein was en sprak altijd met twee woorden![]()
Mooi gezegdquote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Kinderen zijn echt irritant. Zelfs zo irritant, dat de grenzen van irritatieniveaus van ouders opschuiven en de normale burgers er alleen nog last van hebben.
Als kinderen zich echt aso gedragen is het ook lomp ja. Ik krijg alleen het idee dat veel mensen bij het minst of geringste al gaan lopen janken over kinderen. En dat zijn toch vaak gasten van een jaar of 20 die alles wel weten.....(cliche: die vragen we over 12 jaar nog eens naar hun mening)quote:Op woensdag 20 september 2006 21:52 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ja. En anders nog, mijn ouders hebben ervoor gekozen mij op de wereld te zetten en al dan niet netjes op te voeden. Kan je mij niet verantwoordelijk voor stellen. In ieder geval niet voor de jaren dat mijn geweten nog niet ontwikkeld was.
Klopt, die types heb je ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef Hork het volgende:
[..]
Als kinderen zich echt aso gedragen is het ook lomp ja. Ik krijg alleen het idee dat veel mensen bij het minst of geringste al gaan lopen janken over kinderen. En dat zijn toch vaak gasten van een jaar of 20 die alles wel weten.....(cliche: die vragen we over 12 jaar nog eens naar hun mening)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |