Kan hij weten dat die zeug zich vaak ging ziek melden, en zich vervolgens liet zwanger neuken?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef Radjesh het volgende:
Hou je bek, jou pa neemt haar toch aan?
Nou het is toch het bedrijf van je pa? Dus dan moet jij niet zeikenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan hij weten dat die zeug zich vaak ging ziek melden, en zich vervolgens liet zwanger neuken?![]()
Mijn pa heeft er zelf overigens niet eens zoveel problemen mee. Ik wel.
idd die was denk ik uitgekeken op zn moederquote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef Radjesh het volgende:
Hou je bek, jou pa neemt haar toch aan?
Zou dat kindje nu het half-zusje of -broertje van de TS worden?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd die was denk ik uitgekeken op zn moeder
Dan had hij wel een wijf aangenomen die er heel wat beter uitzag.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd die was denk ik uitgekeken op zn moeder
Je vader is gewoon een sukkel, dit weet je toch vantevoren. Gewoon geen vrouwen aannemen als klein bedrijf.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja hoor, het is zo ver. Mijn vader heeft vorig jaar een nieuwe vrouw aangenomen voor achter de receptie in zijn bedrijf. Dit dikke overdreven girlygirl wijf van 31 is in dat jaar dat ze voor mijn vader werkt al minimaal 5 x ziek geweest omdat ze zoveel last heeft van haar hevige menstruatie.![]()
Dat is nog iets van dat je zegt, hmm nou goed dat heb je met die wezens. Maar nu kregen we het heugelijke nieuws te horen dat die dikke zeug ook nog eens zwanger is.
![]()
Dit houdt dus gewoonweg in dat die zeug dadelijk een jaar gewoon betaald weg is.
Wat heb je nou in dit soort volk in je bedrijf? Blijf dan lekker thuis zitten de boel afstoffen ofzo. Kut volk.
Dus bij deze: Dames blijf lekker thuis huishouden, dat is beter voor het gezin, het bedrijf, en de Nederlandse economie.
![]()
![]()
Zo klein is het bedrijf niet, en het is ook niet zo dat we erop stuk lopen. Maar dit hele verhaal bewijst wel weer dat vrouwen gewoon in het huishouden thuis horen, en niet in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je vader is gewoon een sukkel, dit weet je toch vantevoren. Gewoon geen vrouwen aannemen als klein bedrijf.
Zolang jij de baas niet bent heb je niks te mekkeren en zal je het maar moeten accepteren...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan hij weten dat die zeug zich vaak ging ziek melden, en zich vervolgens liet zwanger neuken?![]()
Mijn pa heeft er zelf overigens niet eens zoveel problemen mee. Ik wel.
Wees blij, de komende maanden zal ze zich niet meer ziek melden vanwege haar hevige menstruatiequote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Sjakie01 het volgende:
al minimaal 5 x ziek geweest omdat ze zoveel last heeft van haar hevige menstruatie.![]()
![]()
En jou vader moet voortaan niet meer met z'n zus neuken,quote:Op woensdag 20 september 2006 10:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zo klein is het bedrijf niet, en het is ook niet zo dat we erop stuk lopen. Maar dit hele verhaal bewijst wel weer dat vrouwen gewoon in het huishouden thuis horen, en niet in het bedrijfsleven.
Omdat er dan minder geneukt wordt, en jouw AOW dan niet betaald kan worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef PLAE@ het volgende:
Zwangerschapsverlof hoort gewoon onbetaald te zijnik zou niet weten waarom niet.
Waarom heeft dit kabinet dat niet even geregeld![]()
Juist, dan kunnen de minima het zich niet meer veroorloven om kinderen te krijgen, en sterft die sociale klasse vanzelf uit. Probleem opgelost!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef PLAE@ het volgende:
Zwangerschapsverlof hoort gewoon onbetaald te zijnik zou niet weten waarom niet.
Waarom heeft dit kabinet dat niet even geregeld![]()
Dan moeten ze maar niet boven hun stand leven. maar probleem opgelost iddquote:Op woensdag 20 september 2006 10:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist, dan kunnen de minima het zich niet meer veroorloven om kinderen te krijgen, en sterft die sociale klasse vanzelf uit. Probleem opgelost!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |