Nee,dan zullen de gesprekken wat beter worden. Sab mag er ook uit en ze mag Marlies meenemen,dan een paar èchte week-opdrachten en die foon laten rammelen en dan wil ik weleens zien wat er gebeurt.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:35 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Wil je nu al stoppen met BB6 dan?
ja man, das echt onmogelijkquote:Op woensdag 20 september 2006 14:35 schreef Frank-NL het volgende:
Wat lult Marlies nou weer dom over een enorme aanslag in Nederland.
Ze had het over collega's die dat vertelden ofzo? En welk programma mag dat zijn dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:38 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja man, das echt onmogelijk![]()
..... ik heb dat programma ook gezien, was best heftig !!! , maar goed, eigenlijk ben je nergens veilig
Banana splitquote:Op woensdag 20 september 2006 14:39 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ze had het over collega's die dat vertelden ofzo? En welk programma mag dat zijn dan?
Zomergasten.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:39 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ze had het over collega's die dat vertelden ofzo? En welk programma mag dat zijn dan?
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:40 schreef arneaux het volgende:
Nu weet ik t! Marlies heeft zon zelfde hoofd als een opblaaspop! Precies zo die vorm en zon mond enzo.
whaha.. je luistert niet eens goed,... waarom geef je dan toch je mening???.,..... het programma was zomergastenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:39 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Soms val je in gesprekken, da's BB! Maar ik geef mijn mening omdat het gewoon belachelijk klonk. En iedereen ook onwijs bang gaat zitten zijn, daar schiet je toch geen fuck mee op.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:41 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whaha.. je luistert niet eens goed,... waarom geef je dan toch je mening???.,..... het programma was zomergasten
klopt wat ze zegtquote:Op woensdag 20 september 2006 14:36 schreef Frank-NL het volgende:
Hahaha kernbommen op Nederland / half Europa, daar zijn aanwijzingen voor volgens Marlies
Ik denk dat hij de volgende keer door Sabrina genomineerd wil wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:42 schreef Sonique het volgende:
Wat ligt e10 nu weer klef te doen bij Melica?
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:43 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whahaha.... ik zie ineens ralph inbar voor me![]()
zal de hotline stuk zijn ???
tuurlijk klinkt het belachelijk .... maar 6 jaar geleden had je ook nooit geloofd dat er vliegtuigen het wtc in zouden duikenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Soms val je in gesprekken, da's BB! Maar ik geef mijn mening omdat het gewoon belachelijk klonk. En iedereen ook onwijs bang gaat zitten zijn, daar schiet je toch geen fuck mee op.
Niets meer iedereen die enigszins voor wat praat zorgen zijn dan weg.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef Addi het volgende:
[..]
Nee,dan zullen de gesprekken wat beter worden. Sab mag er ook uit en ze mag Marlies meenemen,dan een paar èchte week-opdrachten en die foon laten rammelen en dan wil ik weleens zien wat er gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |