ik zou het niet weten ik was aan het schoonmaken...quote:Op woensdag 20 september 2006 14:07 schreef arneaux het volgende:
Hebben ze trouwens opdracht gekregen om schoon te maken?
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 20 september 2006 14:07 schreef arneaux het volgende:
Hebben ze trouwens opdracht gekregen om schoon te maken?
Ja?quote:
ja hij heeft kennelijk door dat zwijgen nominatie betekendquote:Op woensdag 20 september 2006 14:03 schreef itsme het volgende:
zo ziek ik dat Jeroen ook wat heeft gedaan?
Klopt het trouwens dat hij een steeds grotere bek krijgt? (achter anderen hun rug, maar misschien ook in hun gezicht?)
Of is dat niet zo
tja Egbert is uit de kano dus nu dagen lang het grote NIETS!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef arneaux het volgende:
Word het nou weer zon dag waar helemaal niets in gebeurd?
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja Egbert is uit de kano dus nu dagen lang het grote NIETS!![]()
wees blij dat je die niet hoordquote:Op woensdag 20 september 2006 14:31 schreef arneaux het volgende:
Ik kan die stem van Marlies niet meer hóren.
zelfde gaat op voor die stem van micheline, dat lijzige zeurderige ....en ze praat dan ook nog eens zoveel aan 1 stuk...en zo vaak!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:31 schreef arneaux het volgende:
Ik kan die stem van Marlies niet meer hóren.
Ik bedoelde het meer als in aanhoren.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:32 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
wees blij dat je die niet hoord![]()
Wil je nu al stoppen met BB6 dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:34 schreef Addi het volgende:
E10,Melica en Jeroen mogen er van mij uit wegens saaiheid en dom lullen.
Je houd er na maandag nog 2 over.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:34 schreef Addi het volgende:
E10,Milica en Jeroen mogen er van mij uit wegens saaiheid en dom lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |