lolquote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ga je voetballen.Nu voelt hij zich in z'n poepertje genomen door de roostermakers/uitvallende docenten.
vind je het gek, zegt dat je er altijd zo lang over doet... dus langer dan de les, en mag je blijven, echt hequote:Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Precies!![]()
En op sommige scholen is er een regeling dat als je langer onderweg bent dan dat je op school zit, je thuis mag blijven.
Maar nee hoor.![]()
Jeweets, dat ick die hippe taalsels zoals je me voorlegt niet begrijp, hè?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef Sjibble het volgende:
[..]
vind je het gek, zegt dat je er altijd zo lang over doet... dus langer dan de les, en mag je blijven, echt he
Wees blij dat je geen haaruitval hebt!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef Bot13 het volgende:
Mijn rooster:
1. vrij
2. ha (handarbeid)
3. uitval
4. vrij
5. uitval
6. en (engels)
En dan gá ik nog naar school het tweede, om vervolgens live mee te maken dat ze 'uitval 2e uur' op het systeem zetten. Fijn.
Duurt ongeveer 35 minuten om naar school te fietsen, dus ik heb dik een uur voor niks gefietst.
En mijn dag duurt maar 1 lesuur.
Moest er even uit, kutschool![]()
Sterk staaltje humor, kameraad.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik dacht haaruitval ofzo,....![]()
Rofleinz!!11!11!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:34 schreef SvenM het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen haaruitval hebt!
En aan wat voor soort handenarbeid moet ik dan denken?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wij hadden wel een ongelofelijk lekkere, jonge handenarbeidmevrouw...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |