je betaald niet voor niets 1500 euro/jaarquote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ga dan niet. (Sowieso, voor handenarbeid en Engels erheen gaan??!)
Dat kan niet. Want hoewel docenten kunnen gaan en blijven wanneer ze willen, zit ik diep in de stront als ik het waag één lesuur niet te komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ga dan niet.
Dan ga je voetballen.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
boeiend, het is lekker weer hoor, gezond dat fietsen, beter dan de hele dag computeren
Die betaal je dus wel voor niets, want les heeft ie bijna nietquote:Op woensdag 20 september 2006 10:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
je betaald niet voor niets 1500 euro/jaar
En je hebt aan de meeste vakken geen zak.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
je betaald niet voor niets 1500 euro/jaar
Lekker kliederen.quote:
Nou dat zal je nog verbazen. Engels hebben de meeste mensen in mijn klas de grootste moeite mee, ik ben tweetalig opgegroeid dus het kan me serieus niet boeien, ik weet toch alles wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En je hebt aan de meeste vakken geen zak.Engels kan iedereen wel en handenarbeid heb je niet nodig.
Geloof me, handenarbeid slaat nergens op. Als je echt zo geïnteresseerd bent in de HKU dan zou je in je vrije tijd al bezig moeten zijn. Dan slaan die frutsels van handenarbeid nergens op.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:13 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nou dat zal je nog verbazen. Engels hebben de meeste mensen in mijn klas de grootste moeite mee, ik ben tweetalig opgegroeid dus het kan me serieus niet boeien, ik weet toch alles wel.
Maar handenarbeid is wel belangrijk voor mijn vervolgopleiding (HKU) en dát valt net weer uit![]()
Whehe ik was eerderquote:
Doe ik ook. Sterker nog, ik doe weinig anders dan designen en tekenen, visualiseren in 3d zeg het allemaal maar.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geloof me, handenarbeid slaat nergens op. Als je echt zo geïnteresseerd bent in de HKU dan zou je in je vrije tijd al bezig moeten zijn. Dan slaan die frutsels van handenarbeid nergens op.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:15 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Doe ik ook. Sterker nog, ik doe weinig anders dan designen en tekenen, visualiseren in 3d zeg het allemaal maar.
Dat we onder handarbeid niet verder komen dan klei en steen moeten ze op school zelf maar weten, maar het staat vast ergens in een hoekje op m'n cv wel netjes dat ik zoveel mogelijk van dat soort vakken heb gedaan.
Precies!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:59 schreef El_Rolando het volgende:
TS zit langer op de fiets dan op school.![]()
lolquote:Op woensdag 20 september 2006 10:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan ga je voetballen.Nu voelt hij zich in z'n poepertje genomen door de roostermakers/uitvallende docenten.
vind je het gek, zegt dat je er altijd zo lang over doet... dus langer dan de les, en mag je blijven, echt hequote:Op woensdag 20 september 2006 11:27 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Precies!![]()
En op sommige scholen is er een regeling dat als je langer onderweg bent dan dat je op school zit, je thuis mag blijven.
Maar nee hoor.![]()
Jeweets, dat ick die hippe taalsels zoals je me voorlegt niet begrijp, hè?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef Sjibble het volgende:
[..]
vind je het gek, zegt dat je er altijd zo lang over doet... dus langer dan de les, en mag je blijven, echt he
Wees blij dat je geen haaruitval hebt!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:09 schreef Bot13 het volgende:
Mijn rooster:
1. vrij
2. ha (handarbeid)
3. uitval
4. vrij
5. uitval
6. en (engels)
En dan gá ik nog naar school het tweede, om vervolgens live mee te maken dat ze 'uitval 2e uur' op het systeem zetten. Fijn.
Duurt ongeveer 35 minuten om naar school te fietsen, dus ik heb dik een uur voor niks gefietst.
En mijn dag duurt maar 1 lesuur.
Moest er even uit, kutschool![]()
Sterk staaltje humor, kameraad.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik dacht haaruitval ofzo,....![]()
Rofleinz!!11!11!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:34 schreef SvenM het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen haaruitval hebt!
En aan wat voor soort handenarbeid moet ik dan denken?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wij hadden wel een ongelofelijk lekkere, jonge handenarbeidmevrouw...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |