Heb ik al, maar vaatjes zijn te duurquote:Op woensdag 20 september 2006 01:50 schreef Stoomhamer het volgende:
Een Beertender o.i.d. is teveel geld?
Zou ik wel willen, maar mijn kamer is daar niet groot genoeg voorquote:Op woensdag 20 september 2006 01:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Koop zo'n minibar voor in je kamer.[afbeelding]
Mjah, of inderdaad een kleine koelkast.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zou ik wel willen, maar mijn kamer is daar niet groot genoeg voor![]()
Nou, alle plek wordt al ingenomen door pc's en serversquote:Op woensdag 20 september 2006 01:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah, of inderdaad een kleine koelkast.
En als dat niet past woon je waarschijnlijk in een meterkast of iets dergelijks.
Stel je voor.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:49 schreef The_Terminator het volgende:
Wil ik net een nieuw flesje bier pakken, zijn ze allemaal leegMoet ik verdomme weer helemaal naar beneden lopen om bier te halen
![]()
En nee, krat hier neerzetten is geen goed idee, ik wil immers wel gekoeld bier![]()
Lekker aantrekkelijk voor de dames.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou, alle plek wordt al ingenomen door pc's en servers![]()
Dames hangen hier al aan de muurquote:Op woensdag 20 september 2006 01:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Lekker aantrekkelijk voor de dames.![]()
![]()
Kan ook, maar mijn laptop is een beetje kapotquote:Op woensdag 20 september 2006 01:58 schreef dacreator het volgende:
ga met je laptop naast de koelkast zitten.
Dan zet je er een leeg bierflesje tegen aan.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan ook, maar mijn laptop is een beetje kapotHeb perongeluk het scherm te ver doorgedrukt en nu blijft hij niet meer in een vaste positie staan.
quote:Op woensdag 20 september 2006 01:49 schreef The_Terminator het volgende:
helemaal naar beneden lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |