haha ja nee, tis gewoon stukje eruit, niet zo'n hele streepquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:57 schreef Steve-O het volgende:
Doe dan wel alle 2 de wenkbrauwen anders ben je helemaal gay (spreekt uit ervaring)
Ik had 2 halve wenkbrauwenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:58 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
haha ja nee, tis gewoon stukje eruit, niet zo'n hele streep![]()
ja weet ik veel, ik doe dat nooit, maar ik zal t de volgende keer wel epileren. ik zal morgen wel compleet uitgelachen wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:01 schreef Christine het volgende:
BTW, als je wenkbrauwen wilt scheren (dat kan gewoon) doe dat dan met een speciaal wenkbrauwscheermesje, dan is de kans op "missers" veel kleiner, bovendien wordt het resultaat dan veel mooier.
En epileren doet geen pijn..
gast! dat is echt nastyquote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef JohanTop het volgende:
gewoon kaalscheren, en dan wenkbrauwen tekenen
Tatoeėrenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef JohanTop het volgende:
Gewoon even voor schooltijd langs de etos fietsen, wenkbrauwpotloodje halen, snel het missende stukje bijtekenen en geen hond die het merkt hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ja weet ik veel, ik doe dat nooit, maar ik zal t de volgende keer wel epileren. ik zal morgen wel compleet uitgelachen worden
hahaha, nee man, das echt lelijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef JohanTop het volgende:
I knowquote:
ok zal ik doen, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 20 september 2006 00:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon even voor schooltijd langs de etos fietsen, wenkbrauwpotloodje halen, snel het missende stukje bijtekenen en geen hond die het merkt hoor.
Wel de juiste kleur nemen he!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:08 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ok zal ik doen, bedankt voor de tip![]()
NEE. weet je hoe lelijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:08 schreef Biancavia het volgende:
Foto!
Of met paarsquote:
kan het ook met oogpotlood? dat heeft me ma denk ik nog wel ergens liggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel de juiste kleur nemen he!
Succes meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |