Owja, daar erger ik me ook kapot aanquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:04 schreef Biancavia het volgende:
En dan die stem die roept 'Gèk op bloemen!' echt![]()
![]()
![]()
Ach, zo is er toch ook een boek geschreven door een vrouw voor vrouwen dat zegt dat mannen die bloemen geven eigenlijk alleen sex willen. Want de bloem is letterlijk de vagina van de vrouw. Weet ff niet meer van wie dat ook alweer is maar dat geeft al duidelijk aan dat deze stinkreclame (die er overigens al JAAAAAREN is) overbodig is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef Biancavia het volgende:
Bloemen gaan bij mij linea recta d'n vullisbak in.
Weg met dat onkruid.
Er trouwens zit wel een bloemetje bij je avaquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef Biancavia het volgende:
Bloemen gaan bij mij linea recta d'n vullisbak in.
Weg met dat onkruid.
Ja.....onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er trouwens zit wel een bloemetje bij je ava![]()
Met zo'n reclame twijfel ik aan het nut van de Europese Unie in haar huidige vorm. Het spotje wordt namelijk gesponsord...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef fratsman het volgende:
Met zo'n reclame twijfel je telkens weer of je een bosje mee zal nemen.
reclame is dat....quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:08 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Ja.....onder welke steen kom jij vandaan?![]()
Dat istie tochquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:09 schreef borisbanaan het volgende:Het enige wat nog mist is: "Deze campagne is gefinancierd met steun van de Europese Gemeenschap"
![]()
![]()
Ja maar ze zeggen het niet zo als die irritante hoerige kankerreclame van Groenten & Fruitquote:
Nou ja de redenatie achter die steun kan ik me wel voorstellen maar voor fucking bloemenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef borisbanaan het volgende:
Ja maar ze zeggen het niet zo als die irritante hoerige kankerreclame van Groenten & Fruit![]()
![]()
Nog zo´n randstad mongool die nog nooit van ICQ heeft gehoord.quote:
Anders had je je TV aan gort geschoten?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:12 schreef Pony-Lover het volgende:
Het zijn idd het soort reclames waardoor ik blij ben dat ik in Nerderland geen geweer mag bezitten.![]()
donkerquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:12 schreef CamelNL het volgende:
[..]
Nog zo´n randstad mongool die nog nooit van ICQ heeft gehoord.
HOES IN HOOFDOR?¿![]()
of de man van de bloemenkraam, of mezelf.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Anders had je je TV aan gort geschoten?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |