Ja, (eerder vanavond) dat ze het zooo heeeeeeerlijk vind om 2 uurtjes alleen thuis te zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
idem.
Haar begrijpende blikken en antwoorden op dat lege gelul allemaal....![]()
Ik zet liever het geluid uit als Marlies ergens is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef n1ek het volgende:
even op marlies letten hoevaak ze precies, lekker, ja, bizar, heftig zegt
HEAR HEAR!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Janine schreeuwt heel hard, en loopt daarna weg.
Marlies gaat discussies aan, die ze dankzij haar sterke sociale vaardigheden gegarandeerd wint.
Ik vind Marlies zelf wel leuk
Van mij mag ze voorlopig nog wel blijven, met haar uiten van haar gevoel, en haar heerlijke aanwezigheid bij (vooral) gesprekken die nergens over gaan.
Dat het dan nauwelijks lukt schijnbelangstelling te kunnen verbergen![]()
Jij hebt volgens mij wat tegen vrouwen met inhoudquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet liever het geluid uit als Marlies ergens is.
Ik denk dat Marlies, Monique, Tijn en Semih de meest intelligente personen zijn in het huis.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, (eerder vanavond) dat ze het zooo heeeeeeerlijk vind om 2 uurtjes alleen thuis te zijn.
Dan gaat ze haar agenda bijwerken en haar post openen
Dat helpt wel goed als je niet het gevaar wil lopen ooit je mening bij te stellenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zet liever het geluid uit als Marlies ergens is.
Wel tegen schijnheilige vrouwen met inhoud ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wat tegen vrouwen met inhoud![]()
Over de opdrachten klagen ze over het algemeen heel weinig. Zelfs Hilde klaagde pas achteraf en was tijdens de opdracht hard bezig. In tegenstelling tot BB5, waar ze na 10 seconden al riepen dat het onmogelijk was.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef mazaru het volgende:
Egbert is kapot, en er komt geen klacht over zijn lippen![]()
Ik lees hier wel wat ze nu weer geflikt heeft. Veel meer mensen hebben haar gelukkig al door. Dat achterbakse gezeik van haar de hele tijd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat helpt wel goed als je niet het gevaar wil lopen ooit je mening bij te stellen
Schijnheilige vrouwen ZONDER inhoud daarentegen zijn voor jou de top toch ? (Milica)quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel tegen schijnheilige vrouwen met inhoud ja.
Die inhoud is er wel, maar ze kan die niet goed ventilerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef n1ek het volgende:
inhoud en marlies
contradictio in terminus
Daarom is Milica natuurlijk jouw nummer 1. Schijnheilig zónder inhoud.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel tegen schijnheilige vrouwen met inhoud ja.
180 !!!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat Marlies, Monique, Tijn en Semih de meest intelligente personen zijn in het huis.
Dat is eigenlijk ook mijn finale groepje waarvan ik wil dat ze de eindstreep gaan halen.
Alles op zwartquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:47 schreef Sonique het volgende:
Noppo streamo hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |