Maak je geen zorgen, ze staat in de badkamer te tetteren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Janine eigenlijk ? Heb 'r al een tijdje niet gezien en hoor er ook niet op de achtergrond bleren.
Strontvlieg's afgetrainde sixpack.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef ruby het volgende:
E10 heeft het warm. Krijgen we weer die kinky torso te zien?
Gelukkig, ik zie haar alweer zingen, dansen en blerenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze staat in de badkamer te tetteren.
Sja, er is niets anders om over te typen ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zie haar alweer zingen, dansen en bleren![]()
Waarom moet ik dat nou weer typen....![]()
Elk derde woord van hem slaat nergens op, dus waarschijnlijk wordt je niet gek...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef ruby het volgende:
Wat zegt E10 tegen Moniqiue? Wat heb je een hangreet?
Of word ik gewoon gek?
Strontvlieg maakt vrienden, jammer dat hij niet is genomineerd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:07 schreef ruby het volgende:
Wat zegt E10 tegen Moniqiue? Wat heb je een hangreet?
Of word ik gewoon gek?
ohoohoh...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij zei toch als ik bij de laatste 6 zit loop ik vanaf het zwembad naar de douche toe.
het zal zijn tijd duren. Hij denk dat hij populair is omdat ie twee van twee oudjes heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Strontvlieg maakt vrienden, jammer dat hij niet is genomineerd.
Ja DUHHHHHHHH met Eggie in zwembad zeker die breekt zijn nek dan om bij die foon te komen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Hot Line zàl rinkelen!
Het lijkt wel alsof de Nominaties alle andere spanningen weer naar boven halen, want de Bewoners beginnen nu ook over de Hot Line.
Wanneer zou hij nou weer gaan? "Niemand durft hem eigenlijk op te nemen", dat viel Sabrina wel tegen de vorige keer dat de rode telefoon rinkelde. "Ik durf het wel hoor", zegt zij dapper. Dat zullen we dan wel zien de komende tijd. Want dat de Big Brother Hot Line binnenkort van zich laat horen is een feit. Maar wanneer is altijd de vraag. Hij is nog maar één keer afgegaan en had toen een nare boodschap voor Egbert. Ondanks zijn angst voor de Hot Line was hij er als eerste bij. Hangt Sabrina hetzelfde lot boven haar blonde lokken?
Welke boodschap?
"Er kan ook iets leuks uit komen", probeert Micheline de spanning er af te halen. Niet iedereen is daarvan overtuigd en dat is misschien wel een betere houding. Met Big Brother dit jaar weet je het nooit!
Bron:Talpa
Aangezien de streams supersaai zijn, lijkt het me nu een goed moment.
Appel en sinaasappel geesten gezoeken milicaquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:15 schreef bbfakir het volgende:
Milica is van plan heel veel fruit te eten.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |