heb met dr gesproken gisteren. Heel gesprek gehad enzo. Ik helemaal janken enzo (was meer om zieligheid op te wekkenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Speaking of los, Zwaf, al verandering over het loslaten van dochter, met betrekking tot moeder?
Scheve zin
Ik begon gisteren nog "onder moeders paraplu" te zingen maar dat vond ie een beetje raarquote:
Dat vindt ik ook heel raar, want ook USB1.0 zou dat in een fractie van die tijd moeten kunnen doen. Of de software is (tegenwoordig traditiegetrouw) extreem 'bloated'.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:02 schreef Zwaffel het volgende:
mannen![]()
MM zit met zn ipod te kloten. Dat ding is voor usb 2.0. Gaat hij software updaten via 1.0. En dan vindt hij het raar dat het fucking wel 45 min duurt![]()
![]()
ik hou ook hoop. Meestal helpt zielig doen en zeggen dat ze niks om me geeft als ze zoiets doorzet wel. Dus het is even afwachten. En natuurlijk ben ik sinds gisteren een voorbeeldige dochterquote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan houd ik goede hoop. Want er zit vooruitgang in, dat merk ik wel.
nah ik heb hier 3 pc's. 2 met usb 2.0 en 1 met 1.0.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat vindt ik ook heel raar, want ook USB1.0 zou dat in een fractie van die tijd moeten kunnen doen. Of de software is (tegenwoordig traditiegetrouw) extreem 'bloated'.
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begon gisteren nog "onder moeders paraplu" te zingen maar dat vond ie een beetje raar
Nu ja, dat muziek overzetten wat lang duurt, soit, maar aansturingssoftware niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:04 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nah ik heb hier 3 pc's. 2 met usb 2.0 en 1 met 1.0.
Je kan echt duidelijk het verschil merken met die IPOD. Bestanden van de ipod naar een 2.0 pc gooien is 5 min werk. hetzelfde bestand naar een 1.0 gooien heeft 50 min geduurt
blijkbaar welquote:Op woensdag 20 september 2006 20:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, dat muziek overzetten wat lang duurt, soit, maar aansturingssoftware niet.
Everything is allowed in love and war!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heb met dr gesproken gisteren. Heel gesprek gehad enzo. Ik helemaal janken enzo (was meer om zieligheid op te wekkenja ik ben een kutwijf.) anyway, ik heb ergens het gevoel dat het wel goed komt. Zeker weten doe ik het ofcourse niet. Ze wou op dat moment gisteren gaarne naar bed. En we zouden a.s zaterdag het er met zn 4'en over hebben. MM heeft al een heel betoog uitgedacht
dus ik ben echt heel erg benieuwd
En dit geval is een soort combinatie van love and warquote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Everything is allowed in love and war!.
so fucking truequote:Op woensdag 20 september 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dit geval is een soort combinatie van love and war.
Net zoals ik en mijn sig dus.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik spreek bijna nooit niet de waarheid.
Koekiemonster is gewoon geweldigquote:Op woensdag 20 september 2006 20:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
koekiemonster was veul leukerof elmo
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Koekiemonster is gewoon geweldig. De absolute top.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |