Okay, MM moet maar mooi bij zijn websites blijven, daar is ie iig goed in,quote:Op woensdag 20 september 2006 19:02 schreef Zwaffel het volgende:
mannen![]()
MM zit met zn ipod te kloten. Dat ding is voor usb 2.0. Gaat hij software updaten via 1.0. En dan vindt hij het raar dat het fucking wel 45 min duurt![]()
![]()
Trouwens leuke anekdote :
MM deed ooit systeembeheer bij zn vorige werkgever. Komt ie bij mij met een probleem. Dus ik vraag hem naar zn master en zn slave te kijken. Dacht ie dat ik het over SM had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel eens bij stilgestaan dat niet iedereen het WIL weten?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:52 schreef Sitethief het volgende:
Vanitas, serieus, je moet toch echt eens op msn komen, je ben zowat de enigste in het topic die van niks weet,. En dat meen ik.
wonquote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel eens bij stilgestaan dat niet iedereen het WIL weten?
niiiiiiiiicequote:Op woensdag 20 september 2006 19:27 schreef wonderer het volgende:
Nu? Graad of 19 en zonnig.
Ik denk hij wel, maar goed ik houd dan verder wel mijn grote bek dicht hoor.......quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel eens bij stilgestaan dat niet iedereen het WIL weten?
Ik dacht dat het in Nederland ook warm wasquote:
ik gok dat het vanmiddag 23 graden was. Maar het voelde echt koud aan. Alsof het gevroren hadquote:Op woensdag 20 september 2006 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in Nederland ook warm wasNou ja. Niets zo veranderlijk als het weer
Trekt hier trouwens dicht nu.
nee idd.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
Binnenkort wordt het vervelend als we naar een restaurant lopen ja. We zijn gisteren naar de film geweest (400 meter verderop) en het regende. Maar ja, voor 400 meter pak je echt de auto niet.
Is dat erger dan dat ze vroeger in Engeland mummies opstookten in de treinen?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, maar vol met roofwaar...
*sorry* ik mag niet negatief doen
Ze hebben hier ook de paraplu uitgevonden!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nee idd.Maar ja,of de auto of je wordt zeiknat.
a spoon full of sugar makes the medicine go down,the medicine go down,the medicine go down!quote:
onzeker en los?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker en vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |