quote:Op woensdag 20 september 2006 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gister haar katje laten inslapen
er ligt nog wel wat achterstallig werk ja, dus als het kan wachten dan graag vanavondquote:Op woensdag 20 september 2006 14:31 schreef Sitethief het volgende:
Stroekie? Ben je druk bezig? Zoja praten we er vanaaf wel over, zo nee dan mail ik je ff,.
Ja hoor,quote:Op woensdag 20 september 2006 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er ligt nog wel wat achterstallig werk ja, dus als het kan wachten dan graag vanavond![]()
ik hoop dat je het niet erg vind, maar daar was ik vanochtend al aan begonnen hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja hoor,. En nu aan de slag,
.
Ach, Ach weer aan de Goldstrike gezeten?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:47 schreef Zwaffel het volgende:
*burp*
voor de verandering eens nietquote:Op woensdag 20 september 2006 16:14 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach, Ach weer aan de Goldstrike gezeten?,
.
De hittegolf daar is in ieder geval voorbij. Je gaat toch wel in een hotel? Ik ben nog steeds niet helemaal over mijn Rome-reis heenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog drie nachtjens slapen en dan naar Rome.
volgens mij zocht jij nog iemand die je koffer daar wil dragenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een hotel,maar schijnbaar een vrij slecht hotel. Schooluitje
.
wij op de fiets vanuit Uden naar Bakel en Sevenum, naar een aftandse jeugdherbergquote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef soapie het volgende:
Rome lijkt me best leuk!!!
Wij gingen met school naar Noordwijk op de fiets...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |