nope niet eens. Ennu heb ik in dig een topic lopen over msn. Want ik krijg mn nieuwe logboeken niet meer beveiligdquote:Op donderdag 21 september 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ze hebben een reinstall gedaan ?
Het lijkt erop of ze je account gewist hebben en toen maar opnieuw hebben aangemaakt.
In die mappen staat meestal je mail en je logs.
Ik heb zelfs nog logs uit 2004
Dat heb je wel eens he, van die dagen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, ik leef al twee dagen in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag zou zijn. Gisteren meerdere malen gedacht dat het morgen vrijdag zou zijn, dus vandaag bijna te laat op school geweest, als ik het em vanochtend niet op tijd gerealiseerd had, en dan heb ik vandaag echt gevoel dat het vrijdag is, maar dan moet ik morgen nog naar school in plaats van dat ik vertrek naar het prachtige Rome..
Snappen we het nog? Ik niet meer namelijk.
Sjee en ik dacht dat ik raar bezig was,quote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, ik leef al twee dagen in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag zou zijn. Gisteren meerdere malen gedacht dat het morgen vrijdag zou zijn, dus vandaag bijna te laat op school geweest, als ik het em vanochtend niet op tijd gerealiseerd had, en dan heb ik vandaag echt gevoel dat het vrijdag is, maar dan moet ik morgen nog naar school in plaats van dat ik vertrek naar het prachtige Rome..
Snappen we het nog? Ik niet meer namelijk.
Geen idee hoe het met iedereen is, maar met mij is het goed.quote:
Bleh, broccoli is meestal wel lekker,quote:
ik ging net opzoeken of dat psychotisch, chaotisch e.d. er echt in stond. Leek me sterk, maar het staat er echtquote:Op donderdag 21 september 2006 18:30 schreef Sitethief het volgende:
alfred jodokus kwak
oeh ik heb een alfred beltoonquote:Op donderdag 21 september 2006 18:30 schreef Sitethief het volgende:
Nou jongens niet zo depri,.
Hier zing maar mee,:
Ik ben vandaag zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
Heel vrolijk, heel vrolijk
Maar zo behoorlijk vrolijk
Was ik tot nog toe nooit
Soms ben ik ongelukkig
Ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet
Soms ben ik wat neurotisch
Psychotisch en chaotisch
Labiel en neogotisch
Maar vandaag dus niet
Vandaag ben ik zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Soms ben ik ongelukkig
Ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
Dan sterf ik van verdriet
Soms ben ik wat neurotisch
Psychotisch en chaotisch
Labiel en neogotisch
Maar vandaag dus niet
Ik ben vandaag zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
ik heb net een ijsje opquote:Op donderdag 21 september 2006 18:31 schreef wonderer het volgende:
Ik ook, waar blijft Brad, dammit. Ik ga een boterham maken.
ik heb ook een boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op donderdag 21 september 2006 18:31 schreef wonderer het volgende:
Ik ook, waar blijft Brad, dammit. Ik ga een boterham maken.
Kaas en pepperoni.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb ook een boterham met pindakaas en hagelslag
Wrom????quote:Op donderdag 21 september 2006 18:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat 'n rampdag vandaag [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |