Wat raar inderdaad... maar wat wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:25 schreef Jegorex het volgende:
Zit lekker achter de pc. Beetje bellen met de mobiele telefoon.
En dan opeens is het donker, en niet een beetje donker, echt helemaal zwart was het.
Mijn pc viel uit en zelfs mijn telefoon stopte ermee![]()
Dit duurde maar een halve seconde, maar het was voldoende om mij erop te wijzen dat ik niet mijn hele leven van de gratis stroom kan genieten.
Om precies te zijn zal de stroom er over 2 weken helemaal mee ophouden als ik geen nieuwe stroomleverancier uitzoek. Maar dat komt omdat de oude is opgezegd.
Wat ik vooral raar vond was dat de verbinding van de mobiele telefoon uit viel, dan zal de hele buurt zonder stroom hebben moeten zitten en gebruikt de KPN blijkbaar geen UPS bij hun zendmasten.![]()
Ooooh...quote:Dit was in Groningen trouwens.
Ik kan niet zonder stroom.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef BobbyB het volgende:
Wat raar inderdaad... maar wat wilde je zeggen?
En het is jouw plicht om voor stroom te betalenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder stroom.
Ze mogen niet meer stroompjes afpakken.
Ze hebben de plicht om Nederland van stroom te voorzien![]()
ik dacht ook even dat hier de stroom een dipje had (licht werd stuk donkerder, maar niks viel uit)quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder stroom.
Ze mogen niet meer stroompjes afpakken.
Ze hebben de plicht om Nederland van stroom te voorzien![]()
Moet ik tegen jou, u zeggen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:37 schreef U het volgende:
[..]
ik dacht ook even dat hier de stroom een dipje had (licht werd stuk donkerder, maar niks viel uit)
Grunobuurt trouwens (vlakbij paterwoldseweg)
Paddepoelquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:37 schreef U het volgende:
[..]
ik dacht ook even dat hier de stroom een dipje had (licht werd stuk donkerder, maar niks viel uit)
Grunobuurt trouwens (vlakbij paterwoldseweg)
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef robert-dirksen het volgende:
mobieldaar zit toch een accu in
De telefoon was dus nog wel aan, maar het gesprek was afgekapt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef robert-dirksen het volgende:
mobieldaar zit toch een accu in
Denk eens aan al die huisvaders die de VCR opnieuw moeten instellenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:44 schreef Jegorex het volgende:
Ik moest mijn hele wekker opnieuw instellen
Beetje VCR onthoudt dat gewoon hoor. Zowel tijd als indeling van de zenders.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Denk eens aan al die huisvaders die de VCR opnieuw moeten instellen.
Mijne iig wel, maar mijn pc vind het nooit echt geweldig alsie plots geen stroom meer krijgt.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje VCR onthoudt dat gewoon hoor. Zowel tijd als indeling van de zenders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |