abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:33:07 #26
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_42246423
Helaas geen roadtrain gezien maar dat mag de pret niet drukken...Ik denk dat die toch meer in Midden- en West Australie voorkomen en niet langs de drukke Oost-kust

nog een klein restje dat ik toch niet zo voorbij wil laten gaan:

Oil /kerosine drums in the middle of nowhere..

Als je je auto tegen een boom rijd kun je hem best laten liggen...

Pelikanen

Millaa Millaa Falls

...afsluiten met een regenboog

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_42275856
Wow! Wat zjin het mooie foto's zeg. Onwijs scherp en heerlijke kleuren. Heb niet echt een favoriet, ze laten allemaal een ander karakter van Australie zien. Mooi
pi_42293594
#13. Ha, geweldig... ik heb er ook één kunnen schieten in 2004, maar je hebt dus een foto van een wakkere koala!! Gefeli, die beesten slapen 19 tot 20 uur per dag dus de kans dat je een wakkere koala tegen komt, is erg laag. Daarbij vallen ze niet echt op, ik ben er eentje (een wakkere) langs de Great Ocean Road tegen gekomen in een natuurgebiedje in de buurt van een waterval.
pi_42334268
Zow he erg mooie foto's idd, vooral die kleuren. En tis niet aardig, maar wil je een wakkere koala op je foto dan moet je heel hard in je handen klappen. IS een trucje om ze wakker te krijgen, volgens onze guide toen en het werkte.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:19:49 #30
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42334398
Super zeg! Echt hele mooie foto's!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:38:56 #31
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_42418094
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:12 schreef Kanefan het volgende:
Zow he erg mooie foto's idd, vooral die kleuren. En tis niet aardig, maar wil je een wakkere koala op je foto dan moet je heel hard in je handen klappen. IS een trucje om ze wakker te krijgen, volgens onze guide toen en het werkte.
Had ik niet nodig voor een wakkere koala...in principe was het nl. alleen mogelijk om het beest recht van voren in de boom te fotograferen, alleen ik dacht daar anders over, srompelde om de boom heen met wat lawaai wat genoeg was om het beest te laten bewegen en zelf naar een andere boom te latren lopen over de grond en weer terug. Mijn vriendin die erbij stond vond het zielig en uitte dit door boze blikken mijn kant op
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:47:11 #32
128964 furore
scharlaken-groen
pi_42422984
Complimenten voor deze serie.

En een aantal hier hebben het over de maan in foto no 7, maar ik vind vooral het maantje in foto no 8 heel mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')