quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:59 schreef Davoice het volgende:
Bij deze![]()
![]()
![]()
Van die gasten: "als ik hier druk heb ik hier pijn en als ik daar druk ook"
Stop dan met hier en daar drukken asswipe!
Leuk, dan is de nieuwe verzekering nog maar (12×50)-255=345 euro per jaar duurder.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Achja, je krijgt iig je no-claim terug.
Echt gebeurd:quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:15 schreef Equinix het volgende:
Ik haat het om te generaliseren maar hier in Amsterdam valt het me op dat er veel allochtonen al met een beetje hoofdpijn naar de huisarts en/of eerste hulp gaan. Veel hebben er ook nog eens een grote mond als ze even moeten wachten als er eerst iemand met een serieus probleem geholpen word.![]()
Ik sta er eerder van te kijken hoe makkelijk die dingen worden uitgegeven. Ik kan niet in mensen kijken, maar sommigen kunnen prima een eindje lopen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Meestal ook nog van die mensen die hun mercedes op de invalide-P voor de deur zetten....
Mjah, niet als je dus verplicht elk klein kutgeintje kunt gaan verantwoorden...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Achja, je krijgt iig je no-claim terug.
Gewoon net zo lang wachten tot spoed opname nodig is werkt best wel... Maar dat is toch ook het doel van wachtrijen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Ga dan zelf naar je huisarts voor wat checkups.
Overigens, weet je hoe moeilijk t tegenwoordig is om een verwijzing naar t ziekenhuis te krijgen
Het liefst zagen ze het hetzelfde als de Mc.Drive. .........quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik sta er eerder van te kijken hoe makkelijk die dingen worden uitgegeven. Ik kan niet in mensen kijken, maar sommigen kunnen prima een eindje lopen...
Komen we terug bij de oorspronkelijke stelling: mensen gaan te snel naar een dokter. Ik ga alleen naar de huisarts als er iets is, tevens de reden waarom ik nog geen huisarts heb geregeld in de stad waar ik nu woon: als er iets is kan ik desnoods wel naar de andere... Zo niet, heb ik een ambulance nodig.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Dat is t doel van huisartsen, patiënten weghouden bij dokters die wél wat weten en kunnen onderzoeken.
Ben je wel verzekerd?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Komen we terug bij de oorspronkelijke stelling: mensen gaan te snel naar een dokter. Ik ga alleen naar de huisarts als er iets is, tevens de reden waarom ik nog geen huisarts heb geregeld in de stad waar ik nu woon: als er iets is kan ik desnoods wel naar de andere... Zo niet, heb ik een ambulance nodig.
Oh come on, ik zit via mijn werkgever in een aardig verzekeringspakket a 110 euro de maand...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben je wel verzekerd?
Serieuze vraag..
Mis de onderbouwing en hoop dat je ook niet gaat zeuren als je kanker hebt.En je te laat bent bijvoorbeeld. Gronisch ziek bent enz. Regelmatig naar het ziekenhuis gaan en slikken is namelijk helemaal niet fijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Komen we terug bij de oorspronkelijke stelling: mensen gaan te snel naar een dokter. Ik ga alleen naar de huisarts als er iets is, tevens de reden waarom ik nog geen huisarts heb geregeld in de stad waar ik nu woon: als er iets is kan ik desnoods wel naar de andere... Zo niet, heb ik een ambulance nodig.
Tuurlijk, dat soort diagnoses heb je er ook tussen zitten. Gronisch ziek, is dat als je chronisch in Groningen verblijft?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mis de onderbouwing en hoop dat je ook niet gaat zeuren als je kanker hebt.En je te laat bent bijvoorbeeld. Gronisch ziek bent enz. Regelmatig naar het ziekenhuis gaan en slikken is namelijk helemaal niet fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |