Michael Dingsdag mag anders donderdag tegen Roda niet meedoen ivm de rode kaart die hij vorig jaar tegen AGOVV opliep (2e ronde beker oid), ik vraag me dus af of die rode kaart wel voor de competitie telt... Denk het eerlijk gezegd van niet...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus het lijkt me dat die rode kaart telt voor de competitie Robbie.
Laat ze maar na verlenging doorgaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:25 schreef chrisgyan het volgende:
Willem II blameert zich overigens behoorlijk. Met nog 25 minuten 0-0 tegen Flevo Boys
Huntelaar was dan wel weer geschorst tegen PSV voor de JC-schaal...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Michael Dingsdag mag anders donderdag tegen Roda niet meedoen ivm de rode kaart die hij vorig jaar tegen AGOVV opliep (2e ronde beker oid), ik vraag me dus af of die rode kaart wel voor de competitie telt... Denk het eerlijk gezegd van niet...
terwijl Lamey rood kreeg in de bekerfinale en die moest een wedstrijd in de competitie brommen geloof ik, want die deed wel mee aan de JC schaalquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Huntelaar was dan wel weer geschorst tegen PSV voor de JC-schaal...
Vaag is het wel.
23.00 Talpa.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Leuke wedstrijden! zijn de samenvattingen vanavond?
23.00 meen ik op Talpa.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Leuke wedstrijden! zijn de samenvattingen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |