Ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:30 schreef Bocaj het volgende:
Nu er 2 uit zijn?
De Hardcore opdrachten kunnen nu wel komen lijkt mij!
Of moeten er nog meer mensen uit?
E10 en Sabrina waren bijna zover maar Monique gooide roet in het eten...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:44 schreef existenz het volgende:
Wordt er al geneukt dan?
En uit welke hoek komt volgens jou dat sprankje dan vandaan?quote:Maar heeeeel diep van binnen is er nog een sprankje.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop eigenlijk al opgegeven...![]()
Maar heeeeel diep van binnen is er nog een sprankje.![]()
Je hebt het quote knopje gevonden!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Goed, nu pas door hoe dit gaat dus nogmaals: Uit welke hoek komt volgens jou dat sprankje dan vandaan?
Ik heb alle hoop op Rik.
Dan moet BB daar wel een aardig handje bij helpen en ze flink wat ruimte ontnemen. Hun kans om te wroeten in de stelletjes hebben ze nu al 2 keer uit hun handen laten glippen.quote:Ze kunnen elkaar nu nog aardig uit de weg gaan, maar straks zal dat toch moeilijker worden.
Ik vind dat al heel wat: ben gauw blijd.quote:Rik is in mijn ogen niet meer dan een overdreven gayclown, maar wie weet kan hij nog voor verrassingen zorgen. hij heeft mij gisteren iig wel doen schaterlachen met zijn 'Takketrol" in de live uitzending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |