Iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef Bob-B het volgende:
Maximaal verkapt ik-rij-een-snelle-auto-woon-in-mexico-rij-super-heb-een-goede-baan-heb-schijt-aan-verkeersregels topic.
Ach, het enige verschil is dat de Mexikaan iets donkerder huidskleur heeft.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef osmo het volgende:
Is een mexikaan zoiets als een pelikaan?
Heb ik nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef Koewam het volgende:
Kutallochtoon, rot op naar je eigen forum.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef Koewam het volgende:
Kutallochtoon, rot op naar je eigen forum.
Nee niet echt. Mexikanen hebben een hekel aan "gringo´s". En overal waar ik geweest ben tot nu toe (nog maar 5 verschillende staten) rijden mensen anders, specifiek hier moeten mensen langzaam rijden als je haast hebt. Uiterst vervelend.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:28 schreef Dulk het volgende:
ik ben in florida geweest en daar is het systeem (volgens mij in geheel amerika) keep your lane, dat je dus niet van rijbaan wisselt als je eenmaal op een rijbaan aan het rijden bent, misschien is dat in mexico ook het geval ???
Rot op sjonny met je paarse stinkkadet en opgefleurd interieur....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:02 schreef method21 het volgende:
Dan neem je toch een echt leven ipv hier te gaan liggen showen met je "kut baan, kut auto, kut land en kuttegezicht"
quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef osmo het volgende:
Is een mexikaan zoiets als een pelikaan?
Mexicaantjesquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zijn die dingen te vreten, mexicanen ?
nee, dat zijn mexicano's..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat zijn Mexikano´s.....en die zijn wel lekker jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |