Sinds april heb ik internet van studentenadsl (onderdeel of in ieder geval een afnemer van Tiscali)
Daar zaten ook aansluitkosten en de kosten van het modem aan vast (ruim 200 euro). Doordat mijn rekening ten tijde van afschrijving geblokkeerd was, is die betaling niet gelukt. Ik heb hun hier een mailtje over gestuurd hoe en wat. Daar heb ik nooit antwoord op gehad, volgens hun hadden ze wel gemailed.
Nu kreeg ik afgelopen donderdag een brief over die achterstallige betaling. De rekening moest binnen 10 dagen betaald worden, anders word ik afgesloten en schakelen zij een incassobureau in.
Natuurlijk betaal ik die rekening, alleen lukt me dat niet binnen die 10 dagen, maar een paar dagen later ivm. loon. Op zich lijkt mij dat dit geen probleem is.
Maar volgens mij mogen zij niet gaan dreigen met afsluiting en een incassobureau zonder mij eerst schriftelijk op de hoogte te brengen van de achterstallige betaling. Een herinnering dus. Of valt een mailtje daar tegenwoordig wel onder?
Het is dat ik geen gezeur wil, maar eigenlijk ben ik in staat om ze dat incssobureau maar te laten sturen.
minimalist