Ja, ok.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:04 schreef Burakius het volgende:
prinsjesdag? was datsaaie kk troonrede
Wij buitenlanders hebben niet zomaar vrij om gezellig naar Den Haag af te zakken. Iemand moet de economie hier een beetje draaiende houden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:02 schreef Koalabier het volgende:
Echt te mooi,
Vandaag dus even Prinsjesdag gekeken, maar waar staan de buitenlanders? NOU DIE ZIE JE NIET!!!!!
Het boeien die mensen geen ene fuck!! Er stond alleen maar Nederlands publiek!
En in Den Haag zitten al zoveel buitenlanders, maar ze nemen dus niet eens de moeite om even te kijken.
En zelfs de scholen die achter de hekken stonden te kijken waren alleen maar blank..
Nederland![]()
Buitenlanders die hier alleen maar voor de heb profiteren en niet eens een kijkje nemen![]()
![]()
![]()
![]()
dudequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef Harmen1984 het volgende:
Alle niet-blanken zijn buitenlanders?
![]()
Komt goed, maak eerst je VMBO maar af.![]()
hehehequote:Op dinsdag 19 september 2006 15:07 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Wij buitenlanders hebben niet zomaar vrij om gezellig naar Den Haag af te zakken. Iemand moet de economie hier een beetje draaiende houden.![]()
Ik ook; als volbloed (quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:32 schreef Megumi het volgende:
Tja ik had betere dingen te doen TS.
Juist.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:29 schreef Ricky_ het volgende:
Hulde voor die allochtonen dat ze niet gaan.
HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die mocro's, antillianen en surinamers hebben groot gelijk als ze gewoon gaan werken
Lees de rest ook eens, fijne vent.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef mirelia het volgende:
[..]
HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAH
Wakker worden!!!!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef mirelia het volgende:
[..]
HAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAH
Wakker worden!!!!
Ik zou niet weten waaromquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |