*aai* Gooi de frustratie er maar uit. Laat het maar strooomen. Kopje kruidenthee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:29 schreef ANWB het volgende:
Er zijn altijd van die eikels&kutwijven die als ze maar horen dat er griep heerst ook meteen ziek zijn![]()
Flikker toch op man met je kutpraat![]()
Ps : Als je ziek bent kan je gewoon gaan werken hoor, thuis ben je net zo ziek als op je werk![]()
Ligt er maar net aan waar je werkt...quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:29 schreef ANWB het volgende:
Er zijn altijd van die eikels&kutwijven die als ze maar horen dat er griep heerst ook meteen ziek zijn![]()
Flikker toch op man met je kutpraat![]()
Ps : Als je ziek bent kan je gewoon gaan werken hoor, thuis ben je net zo ziek als op je werk![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
*aai* Gooi de frustratie er maar uit. Laat het maar strooomen. Kopje kruidenthee?
Je ziet er niet echt fris uit op de eerste foto in je fotoboekquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:01 schreef koffiegast het volgende:
het zere einde van me usa reis en de afgelopen 2 weken blijf ik maar teveel aan slijm hebben, eerst nog in begin toen ik terug was heb ik 2 nachten wakker gelegen van het massaal ophoesten van slijm waarbij braakneigingen kwam kijken en nog steeds ben ik nog niet helemaal opgeklaard ervan
das paar jar geledenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:23 schreef ANWB het volgende:
[..]
Je ziet er niet echt fris uit op de eerste foto in je fotoboek![]()
Ga maar naar bed![]()
Stop met de drug's en eet gezondquote:Op donderdag 21 september 2006 11:26 schreef Noisekick het volgende:
Dag 9 gaat in...als ik in het weekend niet beter ben, dan ga ik compleet uit m'n dak.
![]()
Kutgriep, ben het al lang zat...![]()
Weer zo'n helder lichtquote:Op donderdag 21 september 2006 11:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als je ziek bent, ga je niet zitten FOK!ken lijkt mij
Als je thuis achter een pc kunt zitten FOK!ken terwijl je zogenaamd ziek bent, dan kun je ook gewoon op je werk achter een pc zittenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:52 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Weer zo'n helder licht![]()
Nee dan slaap je 24 uur per dag nou goed![]()
Gefrustreerd omdat je zelf liever op je luie reet zit?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als je thuis achter een pc kunt zitten FOK!ken terwijl je zogenaamd ziek bent, dan kun je ook gewoon op je werk achter een pc zitten![]()
of gewoon naar school gaan natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |