quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef veldmuis het volgende:
Daar had ik er dus een paar van gedownload dus ik kijken met mn lul in mn hand, je kent het wel, en dus zij inzoomen op die kut van haar steekt er een stukje tampontouwtje uit en toen gingen ze neuken gelukkig lieten ze niet zien dat ze dat rode vieze bonkje aan een touwtje eruit haalden maar vies was het wel.
Nee ik heb er van die dat ze dan de deur uit getieft worden en de kleren erachteraan ik mag dat wel een beetje laten zien dat jij de baas bent en niet die muts met dr kale doos!quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:04 schreef MaxPower het volgende:
En, werd ze (aan)genomen?
Een soort banghouse?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee ik heb er van die dat ze dan de deur uit getieft worden en de kleren erachteraan ik mag dat wel een beetje laten zien dat jij de baas bent en niet die muts met dr kale doos!
Doet me denken aan die ene keer vorige winter dat ik een bloedneus kreeg in de bus, ik zon neustampon erin gestampt... 15 minuten later eruit moeten trekken... dat ding klapte uit jonge niet normaal... de diameter was wel 10 centimeter.. volgeklauwt met snot en bloedquote:
damn, je zult er maar overheen moeten, zo'n ongestelde kut. was het voor jou een traumatische ervaring? emotionele schade? niet meer kunnen rukken zonder te moeten denken aan rode vieze bonkjes?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:03 schreef veldmuis het volgende:
Daar had ik er dus een paar van gedownload dus ik kijken met mn lul in mn hand, je kent het wel, en dus zij inzoomen op die kut van haar steekt er een stukje tampontouwtje uit en toen gingen ze neuken gelukkig lieten ze niet zien dat ze dat rode vieze bonkje aan een touwtje eruit haalden maar vies was het wel.
Weet jij veel.. misschien was het wel een 2e mozesquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:10 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
damn, je zult er maar overheen moeten, zo'n ongestelde kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |