ooh erg IMBAquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:24 schreef Magnetrondoos het volgende:
[..]
Op de PC kost online racen niksPC
![]()
Op de XboX alleen de liveondersteuning, geen extra kosten
Ja sorry, lurk meer dan dat ik actief meepost, geen van de nieuwe systeempjes in bezit en dan kan je nergens meer over meelullen enzoquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien.
Ga je nog voor een 360?
op de xbox moet je auto's downloaden voor geld op de pc nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef Miiso het volgende:
[..]
ooh erg IMBADan wacht ik nog even met het aanschaffen van een Xbox360
leuke review, ben het met je eens, MOOR concept is fantastisch, uitwerking in de game is goed maar kan beter.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:29 schreef =HellFire= het volgende:
Mijn Test Drive Unlimited review, voor de mensen die wellicht nog twijfelen.
Volgens mij heeft bluebit al een club aangemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef Vendris het volgende:
Als er nog meer Fok! mensen op XBL zitten, feel free to add: me gamer tag is i2oot met hoofdletter i ( I2oot) let wel ik: ik kan geen gebruik maken van voice communication.
We zouden evt. een Fok! club kunnen maken @ tdu of meerdere Fok!1 Fok!2 etc. indien het animo groot is
Meer ala NFS. Zo realistisch is TDU, op de setting en de officiele licenties na nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:06 schreef SlaggY het volgende:
Wauw, klinkt als een geweldig spel. Denk dat ik deze ook wel ga aanschaffen voor mijn 360. Kort vraagje: Hoe is de handling? Is dat een beetje realistisch of is het meer a-la Need for Speed? Dat kon ik niet helemaal opmaken uit de review.
club Accident Ahead (AA club dus)quote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bluebit al een club aangemaakt
Mijn tag is trouwens NL NoName voor de geïnteresseerden
Als je me even toevoegd kom ik wel bij je clubje hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 16:46 schreef bluebit het volgende:
[..]
club Accident Ahead (AA club dus)
maar goed, ik realiseer me dat dat weinig met FOK! te maken heeft en daarnaast zit ik NOG STEEDSalleen in mijn club
maar ja, iedereen die erbij wilt zijn, moet het maar melden...
Heb vanavond alleen geen tijd om te spelen denk ikquote:Op woensdag 20 september 2006 17:10 schreef bluebit het volgende:
yay!
over een uurtje heb je een uitnodiging, dan ben ik namelijk thuis![]()
edit : en ik heb je zojuist op xbox live toegevoegd
Pass je gamertag vrijdag ff door op fokquote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef poehej het volgende:
Ik wil ook wel bij de club maar ik heb nog geen gamertag en nog geen xboxik moet nog wachten tot vrijdag
ik heb al 4242.26KM coveredquote:Op woensdag 20 september 2006 18:22 schreef Vendris het volgende:
[..]
Pass je gamertag vrijdag ff door op fok
edit: Total distance covered: 3740,08 km![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |