Of juist nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:28 schreef witste het volgende:
Egje gaat nog lang liggen daar vrees ik... Hehehe...
hoop van nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:28 schreef witste het volgende:
Egje gaat nog lang liggen daar vrees ik... Hehehe...
dit kan niet lang genoeg durenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:29 schreef neferhone het volgende:
[..]
hoop van nietduurt me nu al te lang
En niet aankledenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef bbfakir het volgende:
Krabben, gapen ,vreten, boeren,....................................
[afbeelding]
Ja, die twee streams op Egbert is ook dikke pret de hele tijdquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit kan niet lang genoeg dureneindelijk eens een opdracht die langer duurt dan een voetbalwedstrijd
![]()
En...kappen,goede gesprekken hebben,Hilde de waarheid zeggen met een grol,douchen,zingen en anderen bezig houden. Kortom,niet alleen het negatieve zien in dit mens.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:30 schreef bbfakir het volgende:
Krabben, gapen ,vreten, boeren,....................................
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit kan niet lang genoeg dureneindelijk eens een opdracht die langer duurt dan een voetbalwedstrijd
![]()
Ja, dat is ook wel zo, maar wel wat aantrekken graag !quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:34 schreef Addi het volgende:
[..]
En...kappen,goede gesprekken hebben,Hilde de waarheid zeggen met een grol,douchen,zingen en anderen bezig houden. Kortom,niet alleen het negatieve zien in dit mens.
oke.. 2 streams op hem is overkill. Ik zou ook liever zien dat ze hem alleen laten zien als er daadwerkelijk iets dreigt te gebeuren ofzo, maar dat neemt niet weg dat ik vind dat deze opdracht extreem lang mag duren.... al is het maar om hem te treiterenquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die twee streams op Egbert is ook dikke pret de hele tijd
Mee eens want hij ziet er zo absoluut niet aantrekkelijk uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar wel wat aantrekken graag !![]()
Zou die nou echt denken dat dat geld voor hem is ? Of voor Marcia ? Die komen echt niet in de finale, dus ze moeten alles inleveren. Maar goed, eggie, maak je lekker druk om niks.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:35 schreef arneaux het volgende:
Pfffffff. Ik zou echt zó geen zin hebben om in dat teringbootje te blijven zitten.
Hij ziet het alsof hij 30.000 kan winnen voor de groep denk ik. Als hij het niet doet is hij bang massaal te worden genomineerdquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zou die nou echt denken dat dat geld voor hem is ? Of voor Marcia ? Die komen echt niet in de finale, dus ze moeten alles inleveren. Maar goed, eggie, maak je lekker druk om niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |