Ga jij maar lekker op vakantie naar Turkije toequote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef Robocock het volgende:
Spannende dingen maak jij mee.
Echt.
Turkijequote:Op dinsdag 19 september 2006 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker op vakantie naar Turkije toe![]()
Dat zijn Noord-Italianen. Noord-Italianen zijn kut. Zuid-Italianen ->quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:44 schreef Junkyontherun het volgende:
Moet je al die italianen horen klagen over al die nederlanders die elk jaar weer een poging doen het land te veroveren...
Au, de mentale pijn is ondraagbaarquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Au, de mentale pijn is ondraagbaarIemand die geen echte vakantie kan betalen en daarom maar naar Tokkieparadijs Turkijke gaat, is mij het uitschelden via internet
![]()
Aha la Familia, heel aardig inderdaad maar ze proberen je aan alle kanten te naaien waar je bijstaat. En steeds maar weer die vriendelijke glimlach met veel mimiek als je ze doorhebt. Ik mag ze ook welquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn Noord-Italianen. Noord-Italianen zijn kut. Zuid-Italianen ->![]()
Nee, ik heb gister al lasagne gegetenquote:
Mijn Italiaanse collega komt uit het noorden en die is best tof hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zijn Noord-Italianen. Noord-Italianen zijn kut. Zuid-Italianen ->![]()
Heeft 'ie ook een veels te grote zonnebril?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mijn Italiaanse collega komt uit het noorden en die is best tof hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |