Ja dat heb ik gezien, maar je kan mij niet wijsmaken dat je in Spanje of Zweden bijv. wel de wel royals mag beledigen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:28 schreef whoops het volgende:
Ken je Wikipedia?
Eerste hit bij Google overigens...
Wat moet je hier doen om die 5 jaar op te lopen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:16 schreef VinoTinto het volgende:
Dus zoals hier in Nederland: maximaal 5 jaar.
Grote knul.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:21 schreef spijkerbroek het volgende:
En dat en veel meer heb ik gevonden in 3 minuten.
Voor jou het sein om eens even lekker tegen TS tekeer te gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
TS deed dat duidelijk niet.
Dan moet je haar publiekelijk beledigen, dus waar ze bij is...quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat moet je hier doen om die 5 jaar op te lopen?
Misschien Hare Majesteit aanranden en dan nog krijg je waarschijnlijk 24 uur dienstverlening ofzo.
Nou ga jij ook nog weg, de enige op FOK! die het snapt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik stop mij te verdedigen tegen mensen die het, net al TS, ook niet snappen.
Doei he?
een lijst met monarchen is niet zo moeilijk te vinden, maar een lijst met of majesteitschennis verboden is of niet en zo ja wat de straffen zijn word een heel stuk moeilijker, vrees dat je per land zelf ff moet gaan kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:31 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gezien, maar je kan mij niet wijsmaken dat je in Spanje of Zweden bijv. wel de wel royals mag beledigen.
Dus als iemand een lijst in het Engels heeft met wat straffen erbij
als de TS ook maar enige moeite had getoond door bv te laten zien wat ie al wel gevonden had, had ie laten zien echt geintereseert te zijn, nu komt het verdacht veel over als "ik ben lui dus zoeken jullie"quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Waarom moet iemand aan JOUW eisen voldoen?? Er zijn anderen hier hoor...
Hehe, nouja ik heb eerst op google/wiki-nl/wiki-eng gekeken en het niet gevonden dus vandaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voor jou het sein om eens even lekker tegen TS tekeer te gaan.
Moet je eerst een studie naar Majesteitsschennis verrichten voordat je een topic opent of kan je ook gewoon ergens over beginnen? Daarom, schaf dat forum maar af, we hebben immers Google.
Good thinking.![]()
Ja dat vrees ik ook, maar ben toch wel benieuwd naar de 'lijst' die spijkerbroek zogenaamd had gevondenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
een lijst met monarchen is niet zo moeilijk te vinden, maar een lijst met of majesteitschennis verboden is of niet en zo ja wat de straffen zijn word een heel stuk moeilijker, vrees dat je per land zelf ff moet gaan kijken.
Ja ok misschien komt het zo over, maar zoals ik zei (ook in weggehaalde posts) dat ik zelf al had gekeken, en dan krijg ik het commentaar: moet je maar beter zoekenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
als de TS ook maar enige moeite had getoond door bv te laten zien wat ie al wel gevonden had, had ie laten zien echt geintereseert te zijn, nu komt het verdacht veel over als "ik ben lui dus zoeken jullie"
En nee dan hebben de meeste mensen niet echt zin om te helpen
Leuk idee voor een nieuw topic: Soep *hier* Beatrixquote:In 1969 kreeg de tekenaar Bernard Willem Holtrop een boete van 200 gulden omdat hij een spotprent had gemaakt waarin een op koningin Juliana lijkende vrouw voor een raam zat met een prijskaartje van 5,2 miljoen gulden
LOLquote:Op dinsdag 19 september 2006 14:52 schreef VinoTinto het volgende:
Ja dat vrees ik ook, maar ben toch wel benieuwd naar de 'lijst' die spijkerbroek zogenaamd had gevonden
Zit je hier nou nog steeds te lullen? Jij beweerde dat je een lijst had gevonden op het internetquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
LOL
En jij denkt dat ik jou dat lijstje (dat ik zelf in Notepad heb gemaakt) nog ga geven, nadat je me hebt uitgemaakt voor lullo en andere zaken? Ga toch vissen, vent.
Ik beweer niet dat mijn lijstje volledig was, zeer zeker niet. Maar ik had zeer zeker meer dan dat jij had.
Doei!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |