quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
da's toch die enge elf uit LOTR?
Waarom zoek je je object van aanbidding niet dichter bij huis CL?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als niet-elf is ie veul knapper
beetje jammer dat hij niet kan acteren.
ik ken hem alleen als elf. En als piraat, staat me iets van bij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als niet-elf is ie veul knapper
beetje jammer dat hij niet kan acteren.
m'n nieuwste crush wil me nietquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zoek je je object van aanbidding niet dichter bij huis CL?![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
m'n nieuwste crush wil me niet.
Dat is echt stom!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
m'n nieuwste crush wil me niet.
Kun jij dat niet als 'broertje' van CL zijnde?quote:
neequote:
Ik ben al het broertje van zoveel vrouwen, daar ben ik veuls te druk voor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun jij dat niet als 'broertje' van CL zijnde?![]()
Een poster?quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neeik lag verdorie zowat naast hem 's nachts en hij zei me amper gedag toen hij wegging
.
Het praatte tegen jou?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het ademde en praatte enzo..
die poster?!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het ademde en praatte enzo..
Ik heb er een zeer gegronde reden voorquote:
Eentje maar? Nou, vertel!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb er een zeer gegronde reden voor![]()
Iemand vroeg net aan me of ik zwanger was en eerlijk, dat is technisch gezien onmogelijk.quote:
Ai, dat is een lullige opmerking.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:13 schreef melismay het volgende:
[..]
Iemand vroeg net aan me of ik zwanger was en eerlijk, dat is technisch gezien onmogelijk.
Eerst was ik niet zo verontwaardigd, maar het begint nu te komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |